خبرگزاری کار ایران

در محور حمیل اسلام آبادغرب:

تصادف مینی بوس و اتوبوس ۸ کشته برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۸۲۵

رئیس مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه از کشته و زخمی شدن ۳۲ تن در اثر دو تصادف در کرمانشاه طی شب گذشته و امروز خبرداد.

رئیس مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه از وقوع تصادف بین یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه اتوبوس در محور حمیل - کرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: این حادثه صبح امروز جمعه رخ داد و متاسفانه هشت کشته و ۱۷ زخمی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، عبدالرحمن پرنا گفت: در این حادثه شش تن از افراد در دم فوت کرده و ۱۹ نفر به بیمارستان منتقل شدند که دو تن از آنان نیز فوت و تعداد فوتی ها به هشت نفر و مصدومین به ۱۷ نفر تغییر یافت.

مدیرکل مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه افزود: به علت وخامت حال پنج تن از مصدومین آنها به کرمانشاه اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه، هم‌چنین از برخورد یک دستگاه ده‌تن و یک دستگاه آردی در کمربندی شرقی کرمانشاه رو بروی روستای پشته‌کش خبرداد و اظهارداشت: این حادثه غروب روز پنج‌شنبه رخ داده و شش مصدوم و یک کشته به‌جای گذاشت.

وی افزود: فرد فوت شده در حادثه مذکور عراقی بوده و مصدومین حادثه نیز بلافاصله به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

پرنا ادامه داد: شش مصدوم این حادثه نیز در زمان انتقال به بیمارستان حال وخیمی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز