خبرگزاری کار ایران

شهردار سرپل ذهاب در گفتگو با ایلنا:

عملیات لکه گیری آسفالت‌های سطح شهر سرپل ذهاب انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۸۶

مردم شهر سرپل ذهاب، مردمی با فرهنگ هستند و از مسئولان امور شهری درخواست دارند که در امور شهری و عمرانی تلاش بسیاری داشته باشند.

عملیات لکه گیری ریکلاژی آسفالتهای سطح شهر سرپل ذهاب و پیاده رو سازی پارک نارنجستان و عملیات آبرسانی به آن انجام شده است.

علیرضا قطره ای شهردار سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار ایلنا در سرپل ذهاب اظهار داشت: مردم شهر سرپل ذهاب، مردمی با فرهنگ هستند و از مسئولان امور شهری درخواست دارند که در امور شهری و عمرانی تلاش بسیاری داشته باشند.

شهردار سرپل ذهاب به برخی از حفاری ها در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حفاری‌های شرکت گاز در سطح شهر به پایان نرسیده است، ما نمی توانیم هزینه زیادی را صرف روکش آسفالت کنیم، اما با توجه به خواسته بحق مردم لکه گیری را در دو خیابان امام خمینی(ره) و خیابان راه کربلا از میدان امام(ره) تا چهار راه احمد بن اسحاق در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار و ۹۰۰متر مربع انجام دادیم و به تناوب سایر مناطق را نیز انجام می دهیم و در این راه نیازمند همراهی و مساعدت مردم شریف شهرستان هستیم.

وی همچنین از انجام عملیات پیاده رو سازی پارک نارنجستان در بلوار شهید باهنر خبر داد و گفت: این پارک با مساعدت نیروهای عمران و فضای سبز شهرداری به مساحت ۳ هزار متر مربع پیاده روی شد که موجب خرسندی ساکنان محله را نیز به دنبال داشت به گونه ای که در این راه بسیار به ما یاری رساندند.

شهردار سرپل ذهاب با بیان اینکه با تلاش واحدهای عمران و فضای سبز عملیات آبرسانی به پارک " مهرورزان " نیز به اتمام رسیده است، عنوان کرد: تمام این پروژه ها با استفاده از منابع داخلی و نیروهای انسانی این مجموعه و بدون استفاده از منابع استانی صورت پذیرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز