خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه:

گازرسانی به روستاها از اولویت‌های شرکت گاز استان کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۸۳

عملیات گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه از اولویت های شرکت گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در مراسم کلنگ زنی این پروژه توسعه گازرسانی به روستاهای استان متناسب با ظرفیتها و امکانات موجود را از برنامه های اولویت دار شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سیدحمیدفانی اظهار کرد: در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گازرسانی به ۵۰۰ روستای استان مصوب شد که در این راستا تلاش مجموعه شرکت گاز استان اجرایی کردن این مصوبه تا پایان سال ۹۴ است.

وی در تشریح برنامه های شرکت گاز استان کرمانشاه در زمینه گازرسانی به روستاها، تصریح کرد: هم اکنون گازرسانی به بیش از ۲۸۰ روستا در دست اجراست و گازرسانی به بیش از ۲۰۰ روستای دیگر نیز در مرحل مطالعه، طراحی و پیمان سپاری است.

فانی اظهار کرد: با اجرای پروژه های در دست اجرا تحول بسیار خوبی در زمینه گازرسانی به روستاهای استان ایجاد می شود و بخش عمده کمبودهایی که در این بخش در استان کرمانشاه نسبت به میانگین کشوری وجود دارد، برطرف می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه درخصوص مشخصات پروژه گازرسانی به پنج روستای شهرستان گیلانغرب نیز اظهار کرد: جهت گازرسانی به این پنج روستا جمعا شش کیلومتر خط تغذیه و ۱۳ کیلومتر شبکه پلی اتیلن با پیش بینی اعتبار ۱۳ میلیارد ریال اجرا می شود که زمینه بهره مندی بیش از ۶۰۰ خانوار این روستاها از نعمت گاز طبیعی را فراهم می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز