خبرگزاری کار ایران

دولت به دنبال رفع مشکلات جامعه اهل حق کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۷۰

مسئولان دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات جامعه اهل حق استان کرمانشاه و دیگر مناطق کشور هستند.

ابراهیم رضایی در نشست مشاور ارشد رئیس جمهور با مردم جامعه اهل حق استان کرمانشاه، اظهار داشت: مردم جامعه اهل حق استان کرمانشاه در تمامی برهه های حساس و ملی حضوری پرشور داشته اند و همواره یار و یاور انقلاب و نظام بوده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: جمعیت مردم اهل حق در استان کرمانشاه بسیار است و این جمعیت در بسیاری از امور همیشه با نظام بوده اند و تبلور این حضور در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه نمود پیدا کرد.

رضایی با اشاره به اینکه مردم اهل حق در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ حضوری به یادمادنی داشته اند، افزود: استان کرمانشاه دارای مذاهب و فرهنگ های بسیاری است، ولی با این وجود می بینیم که این اقوام سالیان سال است که در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند که این شیوه و برادری مردم کرمانشاه باید برای کشور و دنیا الگو شود.

وی اظهار داشت: مسئولان دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات جامعه اهل حق استان و دیگر مناطق کشور هستند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم این استان را آزار می دهد، گفت: انشاالله در شهرهای جنوبی استان کرمانشاه به زودی شاهد تحول اقتصادی خوبی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز