خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد:

بهره مندی ۲ هزار خانوار روستایی در استان کرمانشاه از نعمت گاز

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۲۶

خوشبختانه امروز و زودتر از برنامه زمان بندی پروژه، بهره برداری از گاز در ۴ روستای این محور آغاز شد که با اجرای ۲۸ کیلومتر خط تغذیه و ظرفیت نصب ۱۵۰۰ انشعاب گاز زمینه بهره مندی دو هزار خانوار ساکن دراین ۴ روستا از گاز طبیعی فراهم شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ۲ هزار خانوار روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سیدحمید فانی در مراسم افتتاح گازرسانی به این روستاها، در خصوص این پروژه، اظهار کرد: گازرسانی به محور خاتونه شهرستان سرپل دهاب شامل ۱۷ روستای این منطقه در شهریورماه سال گذشته با پیش بینی اجرای ۵۳ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و ۲ کیلومتر خط تغذیه ۴ و ۶ اینچ و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال آغار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه امروز و زودتر از برنامه زمان بندی پروژه، بهره برداری از گاز در ۴ روستای این محور آغاز شد که با اجرای ۲۸ کیلومتر خط تغذیه و ظرفیت نصب ۱۵۰۰ انشعاب گاز زمینه بهره مندی دو هزار خانوار ساکن دراین ۴ روستا از گاز طبیعی فراهم شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در تشریح برنامه های این شرکت برای توسعه گازرسانی به روستاها اظهار کرد: هم اکنون ۳۲ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه در قالب ۲۵۷ روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند و توسعه گازرسانی به سایر روستاها نیز در برنامه شرکت گاز استان کرمانشاه قرار دارد.

فانی تصریح کرد: گازرسانی به روستاها جزء برنامه های اولویت دار این شرکت است و در حال حاضر گازرسانی به بیش از ۲۸۰ روستا در دست اجرا می باشد که مطابق برنامه ریزی انجام شده عملیات گازرسانی به آنها تا پایان سال ۹۴ به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به پایین بودن جمعیت روستایی بهره مند از گاز استان نسبت به میانگین کشوری، گفت: امیدواریم با اتمام پروژه های روستایی در دست اجرا این کمبود جبران و درصد جمعیت روستایی بهره مند از گاز در استان کرمانشاه به میانگین کشوری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز