خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرمانشاه:

نباید اجازه داد اندیشه‌های امام خمینی(ره) تحریف شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۹۸

نباید اجازه داد افکار و اندیشه های امام خمینی تحت تأثیر تحریفات تاریخی قرار گیرد و باید برای انتقال تفکرات ناب رهبر کبیر انقلاب تلاش روز افزونی داشت.

آیت الله مصطفی علما در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) که با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امام(ره) ناجی جهان اسلام در دوره‌ای حساس از تاریخ است که اندیشه او امروز در میان امت‌های آزاده جهان بر سر دست گرفته می‌شود و مقدمه بسیاری از خیزش‌های مستضعفان عالم بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، امام جمعه کرمانشاه افزود: بنا بر این باید در سالروز وفات این بزرگ مرد تاریخ معاصر جهان اسلام از تمام توان و انرژی مایه گذاشت و برای شناساندن فرهنگ امام خمینی و اندیشه‌های او به نسل جدید تلاش کرد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه ایام رحلت جانسوز امام(ره) فرصتی برای تبیین راه و خط امام است خاطر نشان کرد: نباید اجازه داد افکار و اندیشه‌های امام خمینی تحت تأثیر تحریفات تاریخی قرار گیرد و باید برای انتقال تفکرات ناب رهبر کبیر انقلاب تلاش روز افزونی داشت.

امام جمعه کرمانشاه افزود: باید مراسم سوگواری امام خمینی(ره) هرسال باشکوه‌تر و پربار‌تر از سال گذشته برگزار شود و این وظیفه همه ماست که با هماهنگی مطلوب و مدیریت واحد بین دستگاه‌ها میسر می‌شود.

وی تصریح کرد: باید همه امکانات در اختیار عزاداران و شرکت کنندگان در این مراسم قرار گیرد و برای عاشقان روح الله سنگ تمام گذاشته شود.

آیت الله علما همچنین از نیروهای مردمی هلال احمر خواست تا در برپایی ایستگاه‌های صلواتی و دگرگونی فضای شهر تلاش کنند.

در این جلسه همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر که زمینه اعزام ۶ هزار نفر از کرمانشاه به مرقد مطهر امام راحل فراهم شده است برنامه‌های این ستاد برای ایام سوگواری رحلت رهبر کبیر انقلاب را تشریح کرد.

فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین فرهنگی و اجرایی استان نیز در این جلسه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز