خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرمانشاه در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

شهردار کرمانشاه برای ماندن، در امور جدیت بیشتری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۸۳

اگر قرار باشد پیمان قربانی در مقام خود به عنوان شهردار کلانشهر کرمانشاه باقی بماند، باید با جدیت تن به کار خود ادامه دهد و با قاطعیت و شجاعت به کار خود ادامه دهد و اگر چنین نشود باید جای خود را به فرد دیگری که با رای اکثریت اعضا انتخاب می‌شود، بدهد.

محمدنبی کمری اظهار داشت: درمورد اختلافات ما بین شهردار و شورا باید گفت که مشکل خاصی از طرف بنده و برخی از اعضای شورا وجود ندارد و هر مشکلی که از سوی شهردار وجود است و باید در رسانه‌ها این مسائل را عنوان کند تا همه چیز به طور مشخص و بدون ابهام برای شهروندان و مسئولین معلوم شود.

این عضو شورای شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه گفت: بنده از طرف خودم از شهردار کرمانشاه تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم، به جهت اینکه در طول مدتی که شهردار کلانشهر کرمانشاه هستند توانستند خدمات زیادی را به شهر و شهروندان کرمانشاهی ارائه دهند. انتظار دارم آقای قربانی همچنان به عنوان شهردار در سمت خود باقی بمانند و همچنان به کار خود در شهرداری کرمانشاه ادامه دهند تا مثل گذشته منشاء خدمات زیادی برای این شهر بزرگ که نماد ایثار و مقاوت است، باشند.

وی افزود: اگر قرار باشد پیمان قربانی در مقام خود به عنوان شهردار کلانشهر کرمانشاه باقی بماند، باید با جدیت تن به کار خود ادامه دهد و با قاطعیت و شجاعت به کار خود ادامه دهد و اگر چنین نشود باید جای خود را به فرد دیگری که با رای اکثریت اعضا انتخاب می‌شود، بدهد.

کمری در مورد واگذاری شهربازی کرمانشاه از طریق مناقصه عنوان کرد: با توجه به پایان قرار داد و اتمام اجاره شهربازی کرمانشاه بعد از ۲۵ سال، این بار هم از طریق مناقصه عمومی شهربازی کرمانشاه به افراد دارای شرایط خاص واگذار می‌شود که امیدوارم کسی که این بار مدیر تنها شهربازی بزرگ کرمانشاه می‌شود به بالا بردن سطح کیفی و ایمنی دستگاه‌های بازی آن توجه اکید داشته باشد و سلامت شهروندان از هر چیز دیگری براش مهم باشد.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر کرمانشاه در مورد مشکلات ایثارگران در چند ساله اخیر بیان داشت: متاسفانه در حال حاضر حرف اول ایثارگران کرمانشاه مشکل کار و اشتغال خود یا فرزندانشان است که بنده از استاندار محترم کرمانشاه و مسئولین اجرایی است شهر تقاضامندم که به فکر راه حلی برای مشکل بیکاری ایثارگران محترم کرمانشاهی باشند تا بلکه گوشه‌ای از زحماتشان را شاید جبران کرده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز