خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه خبر داد:

۳۶۲ خانواده مددجوی کرمانشاهی خانه دار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۵۷۳

در سال ۱۳۹۲ بیش از ۳۶۲ خانوار مددجو شهری تحت حمایت کمیته امداد استان با خرید و احداثمنزل مسکونی صاحب خانه شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته بیش از ۱۶ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال تسهیلات عمرانی جهت خرید و احداثمنزل مسکونی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، سیامک پاکرو اظهار داشت: تسهیلات عمرانی کمیته امداد از منابع امدادی، سفرمقام معظم رهبری(مدظله العالی)، صدقات و کمک‌های خیرین در طرح رضوان تامین شده است.

وی ادامه داد: سقف تسهیلات عمرانی اعطا شده به هر خانوار مددجو جهت احداثو یا خرید منزل مسکونی ۷۰ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات عمرانی کمیته امداد به صورت بلاعوض به مددجویان اعطا می‌شود، تصریح کرد: همچنین طی سال گذشته قریب به ۲۶ میلیارد ریال جهت تعمیرات کلی، جزیی، تکمیل مسکن روستایی و انشعابات رایگان آب، برق و گاز منازل مددجویان کرمانشاهی هزینه شده است.

پاکرو افزود: بیش از چهار هزار خانوار مددجو از تسهیلات عمرانی کمیته امداد جهت تعمیرات کلی و جزیی مسکن بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه نیکوکاران در هر شرایطی یاری رسان کمیته امداد بوده‌اند، یادآور شد: خیرین نیک اندیش در راستای خانه دار شدن مددجویان و نیازمندان می‌توانند کمک‌ها و مساعدت‌های خود را به طرح رضوان کمیته امداد اعطاء کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز