خبرگزاری کار ایران

براندیشه:

کارگر و کارفرما و دولت اضلاع مثلثپیشرفت اقتصادی کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۳۷

کارگر و کارفرما و دولت ضلعهای مثلثپیشرفت اقتصادی کشورند و بایستی در کنار هم و در تعامل با یکدیگر به کار بپردازند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال و توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: پیشرفت ایران اسلامی نیازمند جهاد و کوشش همه جانبه مسئولان و آحاد مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، سهراب بر اندیشه با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم تا با مدیریت جهادی و بسیج وار مشکلات و مسایل مسیر توسعه کشور را برداریم، گفت: تغییر سبک زندگی و ارتقاء فرهنگ و باورهای مردمی و توجه خاص به مباحثاقتصادی با عنایت به طرح اقتصاد مقاومتی، توطئه های دشمنان را خنثی کرده و کشور را بیمه می کند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نقش کارگران و کارفرمایان در رشد، توسعه و رسیدن به استقلال اقتصادی کشور، افزود: کارگر و کارفرما و دولت ضلعهای مثلثپیشرفت اقتصادی کشورند و بایستی در کنار هم و در تعامل با یکدیگر به کار بپردازند.

وی حمایت از تولید، توسعه و ترویج کارآفرینی و افزایش تولیدات داخلی و ارتقاء فرهنگ مصرف بهینه را زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و تصریح کرد: سازندگی کشور نیازمند اراده همگانی و سعی مضاعف است و ما مسئولین نیز بایستی با ارایه خدمات مناسب به مردم مسیرهای پیشرفت را هموار سازیم.

براندیشه استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه در تمامی بخشهای اقتصادی را یادآور شد و گفت: کشور ما سرشار از منابع طبیعی و خدادادی است و بایستی با اراده و عزم همگانی از این ظرفیت ها کمک گرفت.

وی در پایان سخنان خود خدمت واقعی به مردم را ارزشمندترین کارها خواند و اظهار داشت: در سایه خدمت رسانی مطلوب می توان آینده بهتری را برای کشور ترسیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز