خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد؛

راه اندازی ۱۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۰۱

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از راه اندازی ۱۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان در طی ۹ ماهه اول سال جاری خبر داد.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به تاسیس کمیته امداد در ۱۴ اسفند ماه ۵۷ به فرمان حضرت امام(ره)، اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال از روز چهارشنبه ۱۴ اسفند آغاز و تا روز جمعه ۱۶ اسفند ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، سیامک پاکرو شعار جشن نیکوکاری امسال را «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران در بزرگ‌ترین شبکه هدایا و محبت‌های مردمی» عنوان کرد و گفت: روز اول جشن نیکوکاری در سطح یک هزار و ۵۰۰ مدرسه استان در قالب همین تعداد پایگاه برگزار و دانش آموزان هدایا و کمک‌های خود را ارائه خواهند کرد.

پاکرو افزود: همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه نیز یک هزار و ۵۰۰ پایگاه دیگر در سطح استان و در قالب جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست کرمانشاه خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام(ره) کرمانشاه خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع آوری شده در مدارس در صورت تشخیص مدیر، به دانش آموزان نیازمند‌‌ همان مدرسه اهدا خواهد شد و در غیر این صورت کمک‌ها به اداره کل کمیته امداد ارسال و این کیمته نیز بر اساس نیازمندی‌های که وجود دارد، اقدام به توزیع کمک‌ها در میان اقشار نیازمند خواهد کرد.

وی یادآور شد: همچنین در روز چهارشنبه زنگ نیکوکاری در مدرسه راهنمایی شاهد حقیقی پاک با حضور مسئولین به صدا درخواهد آمد.

پاکرو ادامه داد: روز ۲۰ اسفند ماه جاری نیز مراسم اختتامیه هفته احسان و نیکوکاری در کرمانشاه و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور ۴۰۰ خیر و نیکوکار برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از راه اندازی ۱۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان و طی ۹ ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون دو هزار و ۴۰۰ نفر از خدمات و کمک‌های مختلف این مراکز بهره‌مند شده‌اند و مبلغی در حدود ۹۰۰ میلیون ریال نیز در این مراکز هزینه شده است.

پاکرو همچنین از همکاری بیش از ۳۴۰ خیر با مراکز نیکوکاری کرمانشاه خبر داد و گفت: این افراد علاوه بر شناسایی افراد نیاطمند و مستحق، در حد وسع و توان خود به این مراکز کمک نقدی ارائه می‌کنند.

وی در پایان و با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) ۳۵ سال است که صادقانه به مستحقان و افراد نیازمند ارائه خدمت می‌کند، توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش را یکی از سیاست‌های اصلی این کمیته عنوان کرد و گفت: در این راستا اقدامات خوبی انجام شده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز