خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

راه مواصلاتی برخی روستاهای کرمانشاه مسدود شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۸۵

بر اثر این بارش‌ها که از دیروز آغاز شده است، راه مواصلاتی چندین روستا در استان کرمانشاه مسدود شده است که نیروهای این اداره کل در حال عملیات بازگشایی این راه‌های مواصلاتی هستند.

ایلنا: مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: از ساعت آغاز بارش برف در استان کرمانشاه نیروهای راهداری این اداره کل در مسیر‌ها و گردنه‌های برفگیر استان کرمانشاه مستقر شده‌اند.

جلال دانشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروهای این اداره کل با استفاده از ماشین آلات برف‌روبی و نیز تیغه‌زنی اقدام به بازگشایی مسیرهای پر برف استان کرمانشاه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع بارش برف در برخی از مناطق استان زیاد بوده است، تاکید کرد: بر اثر این بارش‌ها که از دیروز آغاز شده است، راه مواصلاتی چندین روستا در استان کرمانشاه مسدود شده است که نیروهای این اداره کل در حال عملیات بازگشایی این راه‌های مواصلاتی هستند.

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: نیروهای این اداره کل در حال بررسی وضعیت بارش‌ها در نقاط مختلف استان کرمانشاه هستند تا در برخی از مناطق استان که بارش‌ها مشکلاتی در امر تردد پیش آورده است را برطرف کنند.

دانشور در پایان گفت: براساس برنامه‌های انجام گرفته بعد از پاکسازی راه‌های مواصلاتی اصلی در استان، مسیرهای روستایی که به علت برف مسدود شده‌اند تا پایان وقت امروز بازگشایی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز