خبرگزاری کار ایران

فرماندار کنگاور خبر داد:

اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز در کنگاور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۸۵

برای مقابله جدی با مجرمان و افراد قانون گریز، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در یک عملیات مشترک توسط عوامل انتظامی، اطلاعات و دستگاه قضائی کنگاور اجرا شده است.

ایلنا: فرماندار کنگاور در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: در اجرای مصوبه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و انجام مطالبات مردمی، برای مقابله جدی با مجرمان و افراد قانون گریز، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در یک عملیات مشترک توسط عوامل انتظامی، اطلاعات و دستگاه قضائی کنگاور اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کنگاور، حشمت الله عزیزی اظهار داشت: در اجرای این طرح از چندین باب منزل در محلات مختلف شهر بازرسی به عمل آمد که در این رابطه ۳۳ نفر از مخلان نظم عمومی و متهمان تحت تعقیب قضایی و انتظامی، که بعضا دارای سوابقی کیفری هم بودند، دستگیر شدند.

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر کنگاور افزود: در بازرسی از منازل این افراد، بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعداد زیادی تجهیزات ماهواره، مقادیری آلات استعمال مواد مخدر، تعداد زیادی انواع فشنگ جنگی و نیز شش قبضه شمشیر و قمه کشف و ضبط شد.

عزیزی با تاکید بر لزوم سامان دهی کارتن خوابان و معتادان خیابانی در شهرستان کنگاور، گفت: بهزیستی شهرستان کنگاور موظف شده است که نسبت به تحویل گرفتن درخواست متقاضیان راه اندازی مراکز شلتر(سرپناه شبانه معتادان)، با رعایت ضوابط قانونی اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز