خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه؛

مسابقه کتابخوانی " حماسه حسینی " برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۶۲

مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی با همکاری موسسه قرآنی انصار العباس(ع) برگزار می شود.

ایلنا: امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به هدفگذاری مجموعه کتابخانه‌های عمومی برای عمومی کردن مطالعه مفید، گفت: مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی با همکاری موسسه قرآنی انصار العباس(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، رضا کریمی اظهار داشت: هدف ما انس بیشتر عموم مردم با مطالعه است و در همین راستا سعی کرده‌ایم از ظرفیت‌های سازمان‌های مردمی نیز استفاده کنیم.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه با محوریت کتاب حماسه حسینی شهید مرتضی مطهری افزود: مرحله اول این مسابقه به صورت مکتوب از جلد اول کتاب حماسه حسینی شهید مطهری به مناسبت ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) در ۲۴ دیماه برگزار می‌شود.

کریمی اهداء جوایز در مراسم ولادت حضرت رسول اکرم(ص) به برگزیدگان را متذکر و اضافه کرد: علاوه بر هدایای نقدی و غیر نقدی سعی کرده‌ایم با اهداء جوایز معنوی مانند سفرهای زیارتی علاقمندان را ترغیب به شرکت در این فعالیت فرهنگی و دینی کنیم که همزمان آگاهی و معرفت دینی شرکت کنندگان توامان افزایش یابد.

کار‌شناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرحله دوم این مسابقه را چکیده نویسی جلد دوم کتاب حماسه حسینی عنوان کرد و تصریح کرد: دوره دوم مسابقه نیز ۱۹ بهمن ماه به مناسبت ولادت امام حسن(ع) برگزار می‌شود و به برگزیدگان نیز هدایایی نفیس اهداء می‌شود.

کریمی در انتهای صحبت‌های خود شرکت برای علاقمندان در این مسابقه را آزاد خواند و بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با واحد فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عممی به شماره تلفن ۸۲۱۴۷۲۴ و آدرس ایمیل rezakarimi. ۱۰۰۱ @ gmail. com تماس برقرار کنند و یا در روزهای زوج با شماره ۷۲۵۴۰۸۶ موسسه انصار العباس(ع) جهت شرکت در مسابقه تماس حاصل کنند.

گفتنی این مسابقه در دو مرحله و با محوریت کتاب حماسه حسینی اثر شهید مرتضی مطهری برگزار می‌شود؛ همچنین شایان ذکر است مرحله اول این مسابقه به صورت مسابقه مکتوب از جلد اول کتاب و مرحله دوم به صورت چکیده نویسی از جلد دوم کتاب مذکور برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز