خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از انتشار اخبار بدون منبع در اینترنت؛

تغییر و برکناری مدیران ارشد استانی تنها در وبلاگ‌ها و سایت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۰

برخی از سایت‌ها و وبلاگ‌ها در استان کرمانشاه تنها با تکیه بر شنیده‌ها و شایعات اقدام به انتشار اخبار برکناری و عزل برخی از مدیران ارشد استانی می‌کنند که این امر می‌تواند عواقب ناخوشایندی برای کرمانشاه و توسعه آن به دنبال داشته باشد.

ایلنا: چندی‌است با حضور سایت‌ها و وبلاگ‌های ناشناس در فضای مجازی اینترنت، انتشار اخبار ضد و نقیض نیز رشد عجیبی یافته است و اخبار انتصاب و یا عزل مدیران ارشد استانی در فضای مجازی به مسئله روز تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، چندی پیش نیز چند سایت و وبلاگ ناشناخته در استان کرمانشاه با مرجع قرار دادند یکی از سایت‌های استان کرمانشاه، خبری مبنی بر برکناری و تغییر مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در فضای مجازی منتشر کردند که این خبر بازتاب‌های منفی بسیاری در استان به دنبال داشت.

خبرنگار ایلنا برای جستجوی صحت و سقم این خبر گفتگویی کوتاه با جلال دانشور، مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه داشته است.

جلال دانشور در این گفتگو با رد هرگونه تغییر در این اداره کل به خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه گفت: متاسفانه برخی از سایت‌ها و وبلاگ‌ها بدون هیچ گونه اطلاع و یا منبع موثقی اخبار انتصاب و عزل مسئولان و مدیران ارشاد استانی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند که این امر تنها منجر به تشویش افکار و اذهان عمومی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ خبری از تغییر مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه شنیده نشده است، اظهار داشت: اگر نگاهی به عملکرد مهندس فدایی؛ قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه داشته باشیم، بی‌شک متوجه تلاش‌ها و پیگیری‌های ایشان در زمینه توسعه زیرساخت‌های استان در حیطه کاری خود می‌شویم که این عملکرد مثبت از ایشان هیچ سنخیتی با تغییر و یا نارضایتی از سوی مدیریت ارشد استان از وی ندارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: اتفاقا به تازگی حکم مدیرکلی مهندس فدایی توسط وزیر راه و شهرسازی تمدید شده است و خوشبختانه می‌توان تا مدت‌های مدیدی از خدمات و توانایی‌های ایشان برای توسعه و ارتقا استان کرمانشاه در سطح کشور استفاده کنیم.

دانشور با اشاره به اینکه سایت‌ها و وبلاگ‌ها باید اخبار و گزارش‌های خود را از منابع مطلع و موثق تهیه کنند، گفت: متاسفانه چند سالی است که با رشد سریع وبلاگ‌ها برخی از مدیران آن‌ها تنها با تکیه بر برخی شایعات اقدام به انتشار اخبار کذب می‌کنند که درخواست داریم که مدیران و گردانندگان این فضاهای مجازی، صحت و یا نادرستی این چنین اخباری را از روابط عمومی اداره مذکور پیگیری کنند تا خدایی ناکرده شاهد پیش آمدن برخی از مشکلات احتمالی در استان نباشیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: از مدیران و مسئولان سایت‌ها و وبلاگ‌های استان درخواست داریم که در کنار مدیران و مسئولان ارشد برای توسعه و ارتقای کرمانشاه تلاش داشته باشند و از انتشار اخبار کذب و بعضا مشکل آفرین به شدت پرهیز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز