خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

تمامی راه‌های مواصلاتی در استان کرمانشاه باز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۵۱

تمامی راه‌های مواصلاتی اصلی و روستایی در استان کرمانشاه باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

ایلنا: مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بارش برف از اواسط دیروز در استان کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه آغاز شده و تا صبح امروز ادامه داشته است.

جلال دانشور در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: با وجود بارش سنگین برف در برخی از نقاط استان کرمانشاه، تمامی راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای راهداری این اداره کل تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به رانندگان و هم استانی‌های در واقع ضروری انجام می‌دهند، تاکید کرد: با آغاز بارش‌ها، نیروهای راهداری این اداره کل در مکان‌ها و جایگاه‌های از پیش تعیین شده، مستقر شده‌اند و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات راهداری جاده‌ها و مسیرهای ترددی در استان را باز نگه داشته‌اند.

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان داشت: براساس آخرین آمار این اداره کل بیشترین بارش‌ها در شهرستان کنگاور رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه راه مواصلاتی ۵۰ روستا در شهرستان کنگاور توسط نیروهای راهداری این اداره بازگشایی شده‌اند، گفت: نیروهای راهداری این اداره کل اولویت اصلی خود را به باز کردن راه‌های روستایی این شهرستان داده‌اند.

دانشور در پایان با اشاره به اینکه رانندگان باید در فصل زمستان وسایل نقلیه خود را به کمک‌های اولیه و وسایل گرمایشی مورد نیاز مجهز کنند، اظهار داشت: از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر استان را دارند، درخواست می‌شود حتما وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند تا خدایی ناکرده شاهد حوادثناگوار نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز