خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه:

استفاده از گاز CNG هیچ آسیبی به موتور و قطعات خودرو نمی‌رساند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۸

برخی از افراد سودجو برای کسب درآمد بیشتر اقدام به تبلیغات خلاف واقع می کنند و اعلام می دارند که استفاده از گاز CNG به مرور زمان به موتور و قطعات اصلی خودرو آسیب می رساند که باید گفت این موضوع گذب محض است و هیچ صحتی ندارد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: استان کرمانشاه بیش از ۶۰ جایگاه «سی ان جی» برای خدمات رسانی به رانندگان و وسایط نقلیه دوگانه سوز دارد.

صید محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: با وجود این ۶۰ جایگاه برای خدمات رسانی بهتر و کاستن از صف‌های طولانی خودروهای دوگانه سو، ساخت ۱۳ جایگاه دیگر «سی ان جی» در استان کرمانشاه در دست احداثداریم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه تاکید کرد: تلاش ما و دیگر ادارات و سازمان‌های مربوط این است که بتوانیم تا قبل از پایان سال جاری ۵ جایگاه «سی ان جی» در استان کرمانشاه به افتتاح و بهره برداری برسانیم.

جمشیدی به مصرف گاز در جایگاه‌های «سی ان جی» از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره داشت و گفت: در سال‌جاری بیش از ۹۶ میلیون و ۶۳۹ کیلوگرم گاز CNG در جایگاه‌ها مورد استفاده و مصرف وسائط نقلیه‌های گاز سوز و دوگانه سوز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مصرف گاز در خودروهای می‌تواند نقش بسزایی در صرفه جویی بنزین داشته باشد، تاکید کرد: اگر بتوانیم تمامی خودروهای موجود در سطح کشور و استان را دوگانه سوز کنیم و از طرف دیگر رانندگان را تشویق به استفاده از گاز «سی ان جی» کنیم بی‌شک می‌توانیم نقش تاثیرگذاری در صرفه جویی بنزین و جلوگیری از خروج ارز از کشور داشته باشیم.

جمشیدی افزود: با بررسی‌های انجام شده مصرف گاز در خودرو‌ها توانسته است که بیش از ۶۰ میلیون و ۵۵۹ هزار لیتر صرفه جویی بنزین داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه در ادامه به ارائه گاز LPG در برخی از نقاط شهر کرمانشاه اشاره داشت و گفت: متاسفانه برخی از رانندگان برای گاز سوز کردن وسیله نقلیه خود به مراکز معتبر تایید شده مراجعه نمی‌کنند و اتومبیل خود را به وسیله افراد بدون صلاحیت گاز سوز می‌کنند که تاسف بار اینکه این افراد سود بجای تعبیه مخزن برای گاز CNG به رانندگان پیشنهاد می‌کنند که از گاز LPG استفاده کنند.

جمشیدی با اشاره به اینکه گاز LPG هیچ گونه مزیتی بر گاز CNG ندارد، بیان داشت: برخی از افراد سودجو برای کسب درآمد بیشتر اقدام به تبلیغات خلاف واقع می‌کنند و اعلام می‌کنند که استفاده از گاز CNG به مرور زمان به موتور و قطعات اصلی خودرو آسیب می‌رساند که باید گفت این موضوع کذب محض است و صحت ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز