خبرگزاری کار ایران

فرماندار کنگاور:

دختران و پسران فراری از منزل از گروه‌های هدف فوریت‌های اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۱۷

دختران و پسران فراری از منزل، زنان و دختران آسیب دیده یا در معرض آسیب اجتماعی، زوجین متقاضی طلاق، کودکان خیابانی و مبتلایان به اختلال هویت و در معرض آسیب از دیگر گروه‌های هدف فوریتهای اجتماعی هستند.

ایلنا: فرماندار کنگاور از سازش ۳۳% از متقاضیان طلاق این شهرستان درنه ماهۀ اول سال جاری به کمک فوریت‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کنگاور، فرماندار کنگاور در نشست کارگروه بهداشت کنگاور گفت: فوریت‌های اجتماعی شهرستان که به صورت شبانه روزی و رایگان به شهروندان خدمات می‌دهد، به صورت مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی و خدمات سیار فوریت‌ها، آماده کمک به افراد در معرض آسیب است.

حشمت الله عزیزی اظهار داشت: خشونت دیدگان خانگی از قبیل کودک آزاردیده، همسرآزاردیده، سالمند آزاردیده، معلول آزاردیده و خانواده‌های آنان از جمله اقشاری هستند که می‌توانند از خدمات فوریت‌های اجتماعی استفاده کنند.

وی افزود: دختران و پسران فراری از منزل، زنان و دختران آسیب دیده یا در معرض آسیب اجتماعی، زوجین متقاضی طلاق، کودکان خیابانی و مبتلایان به اختلال هویت و در معرض آسیب از دیگر گروههای هدف فوریت‌های اجتماعی هستند. همچنین دختران و پسران فراری از منزل، زنان و دختران آسیب دیده یا در معرض آسیب اجتماعی، زوجین متقاضی طلاق، کودکان خیابانی و مبتلایان به اختلال هویت و در معرض آسیب از دیگر گروه‌های هدف فوریت‌های اجتماعی هستند.

فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه در نه ماهۀ اول امسال حدود یک هزار و دویست مورد امداد اجتماعی توسط فوریت‌های اجتماعی این شهرستان به مراجعین ارائه شده است گفت: ۲۶۸ مورد متقاضی طلاق از جمله مراجعین به این مرکز است که نود مورد یعنی ۳۳ درصد از این موارد با مشاوره‌های این مرکز منجر به سازش و انصراف از جدائی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز