خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی آبفای کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

قوانین و محدودیت‌های حفاظت از آب را اعمال کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۶۸

از تمامی قوانین و محدودیتهای حفاظت آب که ممکن است در محل زندگیمان اعمال شود، آگاه باشیم و از آن تبعیت کنیم.

ایلنا: مسئول روابط عمومی آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: آب زیر بنای سلامتی و حیات انسان است پس از تمامی قوانین و محدودیت‌های حفاظت آب که ممکن است در محل زندگیمان اعمال شوند، آگاه باشیم و از آن تبعیت کنیم.

علی مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه با اشاره به وضعیت بحرانی منابع آبی در کشور، اظهار داشت: ما به عنوان بزرگ‌ترین دشمن خود، در خصوص استفاده از آب موجود با مصرف بی‌رویه این مایع با ارزش موجب تقسیم ناعادلانه آن شده‌ایم.

وی آب را زیر بنای سلامتی و حیات انسان توصیف کرد و افزود: متاسفانه هنگامی شیر آب را در خانه باز می‌کنیم کمتر به کمبود آن فکر می‌کنیم.

مرادی صرفه جویی در مصرف آب را به معنای استفاده درست از این مایع با ارزش توصیف کرد و گفت: برای درک بهتر از موضع یاد شده باید معنای صرفه جویی را به درستی درک کنیم و از تمامی قوانین و محدودیت‌های حفاظت آب که ممکن است در محل زندگیمان اعمال شود آگاه و از آن تبعیت کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مراقب یخ زدگی لوله‌ها و کنتورهای آب در فصول سرد سال باشیم، افزود: عمده موارد یخ زدگی تاسیسات مربوط به کنتور و لوله‌های آب داخل منازل است که با رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان به راحتی قابل پیشگیری است.

مسئول روابط عمومی آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه در پایان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: عایق بندی کنتور با استفاده از پشم شیشه، گونی، موکت و سایر الیاف در محفظه کنتور و عایق بندی لوله‌های آب در فضای باز ساختمان از جمله راهکارهای پیشگیری از یخ زدگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز