خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

هدف اصلی ما استفاده از توان سرمایه گذاران بومی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۹۵

از تمامی ایده های سرمایه گذاری بطور ویژه استقبال و حمایت می کنیم و هدف ما در وهله اول استفاده از توان سرمایه گذاران موجود و بومی استان کرمانشاه است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به دورنمایی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری این استان، گفت: اگر بخواهیم از این پتانسیل‌ها استفاده کنیم باید با بهره گیری از خرد جمعی و با حضور صاحبنظران، اساتید دانشگاه، فعالان اقتصادی، صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی، تجاری و معدنی سیمای سرمایه گذاری استان را ترسیم کنیم.

جهانگیر شاهمرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه اظهار داشت: از تمامی ایده‌های سرمایه گذاری بطور ویژه استقبال و حمایت می‌کنیم و هدف ما در وهله اول استفاده از توان سرمایه گذاران موجود و بومی استان کرمانشاه است و در مرحله‌های بعدی جذب سرمایه گذاران در استان‌های دیگر و حتی سرمایه گذاران خارجی خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تأکید کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید تقویت بخش خصوصی و افزایش سرمایه گذاری است که باید در این راستا حرکت کنیم.

شاهمرادی افزود: در حال حاضر فضا برای بخش خصوصی فراهم شده است و حمایت‌های لازم از سوی دولت نیز وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تاکید کرد: از تمامی صاحبنظران، اساتید دانشگاه، فعالان اقتصادی و… درخواست داریم که ایده‌ها و نظرات خود را در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری به این سازمان ارائه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز