خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

تأمین سلامت از وظایف اصلی ماست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۰۱

ما وظیفه‌ای مهم‌تر از تأمین سلامت جامعه نداریم و برای تحقق این امر به طور مستمر شورای سلامت استان را برگزار و مشکلات و نارسایی‌ها را مرتفع خواهیم کرد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه تأمین سلامت را یکی از نیاز‌های اساسی و مهم جامعه دانست و گفت: وظیفه ما در قبال جامعه، توجه به بخش سلامت است تا مردم بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت تری برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی اظهار داشت: استان کرمانشاه با قدمت تاریخی و فرهنگی بالا و آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری از استانهایی با پتانسیل بالاست و حقش خیلی بیشتر از این است که می‌بینیم و اکنون همه ما وظیفه داریم تلاش کنیم تا استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

رضایی اضافه کرد: تأمین سلامت و امنیت برای بهره‌مندی مردم از یک زندگی راحت و سالم، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید کمبود‌ها، نارسایی‌ها وتهدید‌ها را به موقع تشخیص داد و با ارائه راهکارهای منطقی، طرح و برنامه‌های کار‌شناسی شده و برقراری ارتباطات بین بخشی وفرا بخشی به حل مشکلات پرداخت.

استاندار درخصوص نحوه تلاش مدیران برای حل مشکلات اظهار داشت: مدیران بایستی طوری طرح بدهندوبرنامه ریزی و کار کنند که احساس کنند به جامعه بدهکار نیستند و این یعنی تلاش مضاعف و کار کار‌شناسی شده و ارائه راهکار گره گشاه.

رضایی حمایت از طرح‌ها و پیشنهاد‌ها و برنامه ریزی‌های مهمی که بتواند برای استان نتیجه‌ای مطلوب و مناسب داشته باشدرا امری حتمی خواند.

در این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه با ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و بیان موفقیت‌های چند سال اخیر دانشگاه به پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و افزایش رشته‌های تحصیلی، نظارت بر غذا و دارو، ساخت فضاهای فیزیکی مراکز زیر مجموعه و افزایش در تولید مقالات معتبر ISI اشاره کرد.

محمد رضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ارتقاء دانشگاه از تیپ ۲ به تیپ ۱ در بین دانشگا‌های علوم پزشکی، اخذ مجوز تأسیس شعبه بین الملل دانشگاه، شناخته شدن به عنوان قطب درمان غرب کشور و نیز مرکز آموزش پزشکی جامعه نگر از دیگر موفقیت‌های دانشگاه است و آن را نتیجه توجه وزارت بهداشت، تلاش و همدلی مسئولان استان، مسئولان و کلیه کارکنان دانشگاه دانست.

در این دیدار رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه با اعلام چالش‌های فرا روی دانشگاه به عنوان متولی امر سلامت استان، مساعدت و همراهی استاندار و مجموعه استانداری را مؤثر دانستند که استاندار نیز با جدی خواندن اراده خویش برای پیشرفت بخش سلامت آن‌ها را به تلاش بیشتر فرا خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز