خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

نباید برای فرار از واقعیت‌ها دست به آمارسازی بزنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۵۶

نباید هرگز برای فرار از واقعیت‌ها دست به آمارسازی بزنیم زیرا این کار اثری بر کاهش بیکاری حال حاضر استان کرمانشاه ندارد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در نشست طرح توسعه کشاورزی کرمانشاه گفت: آمار بیکاری متاسفانه در کرمانشاه در حدود ۳۵ درصد است که باید برای حل این معضل مهم استان، برنامه ریزی اصولی و منسجم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، ابراهیم رضایی اظهار داشت: نباید هرگز برای فرار از واقعیت‌ها دست به آمارسازی بزنیم زیرا این کار اثری بر کاهش بیکاری حال حاضر استان کرمانشاه ندارد.

وی بیان داشت: کرمانشاه تمام زمینه‌های مناسب را برای توسعه و پیشرفت دارد، پس باید از این شرایط بهترین استفاده‌ها را ببریم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فعال نبودن بخش صنعت در استان، افزود: نه در بخش صنعت و نه در خدمات این استان وضعیت مناسبی ندارد دلیل آن هم وضعیت اسفبار بازارچه مرزی پرویزخان است.

رضایی بیان داشت: گفته می‌شد ۱۰ سال از فعالیت رسمی مرز پرویزخان می‌گذرد، ولی آنچه دیروز دیدیم حاصل بیشتر از یک ماه تلاش نبود.

وی در ادامه با انتقاد شدید از عملکرد برخی مدیران اجرایی در استان، گفت: اینگونه کار کردن هیچ ارزشی ندارد و بهتر اینکه اصلا این روند اصلاح شود.

استاندار کرمانشاه افزود: شیوه انجام کار‌ها در استان کرمانشاه در ۱۰ سال گذشته آنطور که باید و شاید نبوده است و نیاز به اقدامات اساسی به شدت احساس می‌شود.

رضایی در پایان بیان داشت: میزان تردد کامیون در مرز پرویزخان با دیگر مرز‌ها اصلا قابل مقایسه نیست، ما در برخی از مرز‌ها شاهد تردد بیش از ۱۱ هزار کامیون در طول یک شبانه روز هستیم، ولی این رقم در مرز پرویزخان به کمتر از هزار کامیون می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز