خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه:

۱۸ هزار حامی خیر از ایتام و خانواده‌های نیازمند کرمانشاه حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۲

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از حمایت بالغ بر ۱۸ هزار حامی از ایتام و خانواده‌های نیازمند این استان خبر داد.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه اظهار داشت: حامیان نیکوکار حمایت از ۶۱۷۰ یتیم استان کرمانشاه را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو یادآور شد: ایتام استان کرمانشاه به طور میانگین ازحمایت سه حامی برخوردار می‌شوند.

پاکرو تصریح کرد: همچنین حامیان نیکوکار در قالب طرح محسنین از خانواده‌های نیازمند دارای شرایط خاص از قبیل بیماری فرزند، طلاق و متارکه والدین، زندانی بودن، معلولیت و بیماری سرپرست حمایت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: بیش از ۵۰۰ خانواده نیازمند و مددجو دارای شرایط خاص استان کرمانشاه مشمول طرح محسنین هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه یادآور شد: حامیان طرح محسنین ماهیانه حداقل ۳۰۰ هزار ریال و حامیان ایتام ماهیانه به طور میانگین ۲۰۰ هزار ریال به حساب خانواده‌های نیازمند و ایتام تحت حمایت خود واریز می‌کنند.

پاکرو در پایان گفت: اجرای طرح محسنین در استان کرمانشاه از ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۲ آغاز و تاکنون خیرین در اجرای این طرح خداپسندانه پشتیبان کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز