خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز؛

زلزله ۴.۳ ریشتری قصرشیرین را لرزاند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۸۹

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ درجه در مقایس امواج درونی زمین(ریشتر) لحظاتی پیش شهرستان‌های مرزی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را لرزاند.

ایلنا: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ درجه در مقایس امواج درونی زمین(ریشتر) لحظاتی پیش شهرستان‌های مرزی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قصرشیرین، مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ساعت وقوع این زمین لرزه را ۱۰ و ۲۶ دقیقه و ۵۷ ثانیه روز یکشنبه در طول جغرافیایی ۴۵ و ۶۲ درجه و عرض جغرافیایی ۳۴ و ۲۵ درجه ثبت کرده است.

مکان اصلی این زمین لرزه شهر خانقین در کشور عراق و ۲۹ کیلومتری شهرستان قصرشیرین بوده که در شهرهای غرب استان کرمانشاه نیز با همین شدت احساس شده است.

این سومین زمین لرزه شدید در کمتر از ۱۲ ساعت گذشته است که در این شهرستان‌ها روی داده است. ضمن اینکه در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۱۱۰ زمین لرزه در شهرستان قصرشیرین از سوی مرکز لرزه نگاری کشوری ثبت شده که حدود ۱۰ مورد آن زلزله با قدرت ۴ و چهار ریشتر به بالا بوده است.

تاکنون آماری از خسارت جانی و مالی این زمین لرزه در شهرهای غرب استان گزارش نشده است.

مردم این شهر هم اکنون در فضای باز و پارک‌ها به سر می‌برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز