خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

امیدواریم در بودجه سال آینده کشور گشایش حاصل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۳

امیدواریم در بودجه سال آینده کشور گشایش‌ها و توفیقاتی حاصل شود که پیشرفت، توسعه و شکوفایی بیش از پیش کشور را به دنبال داشته باشد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: برنامه جامع و کاملی از سوی معاونت برنامه ریزی استانداری در خصوص نحوه اعتبارات و بودجه سال آینده استان تهیه و تدوین شده که حاصل چندین جلسه متعدد و ماه‌ها تلاش و پیگیری است.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، حجت الله دمیاد با بیان اینکه تلاش حداکثری برای جذب اعتبار و بودجه سال آینده استان از سوی مدیران لازم و ضروری است، تاکید کرد: تمامی مدیران باید با پیگیری و جدیت هر چه بیشتر برای تحقق این برنامه اقدام کنند و برخی از دستگاه‌ها تاکنون عملکرد خوبی داشتند و بقیه نیز باید تلاش مضاعف داشته باشند و نسبت به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: کارگروه‌های زیرمجموعه شورای برنامه و توسعه استان باید تا دو هفته آینده نسبت به ارائه گزارش فعالیت‌ها و تلاش‌های خود در راستای جذب حداکثری اعتبارات سال آینده اقدام کنند و در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که بزودی تشکیل می‌شود عملکرد این کارگروه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دمیاد اظهار داشت: خوشبختانه در استان کرمانشاه فعالیت‌ها و تلاش‌های خوبی برای بودجه ریزی سال آینده استان صورت گرفته و تمامی برنامه‌ها و اقدامات برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها تدوین و تهیه شده است.

وی گفت: برای اجرای پروژه‌ها در استان در وهله نخست منافع ملی را در نظر می‌گیریم و در مرحله بعد تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ای مورد اجرا قرار گیرد که در فضای توسعه‌ای استان نقش داشته و همچنین مورد استفاده آیندگان نیز قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای پروژه راه آهن غرب کشور، این پروژه را یکی طرح‌های مهم و اساسی برای استان برشمرد و گفت: چنین پروژه‌هایی مورد توجه قرار می‌گیرند لذا از کارگروه‌های زیر مجوعه شورای برنامه ریزی و توسعه استان انتظار داریم که با برنامه دقیق طرح‌ها و پروژه‌های خود را پیگیری کنند که در برنامه ریزی کلان کشور قابل دفاع و تصویب باشد.

وی گفت: امیدواریم در بودجه سال آینده کشور گشایش‌ها و توفیقاتی حاصل شود که پیشرفت، توسعه و شکوفایی بیش از پیش کشور را به دنبال داشته باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان با اشاره به تخصیص بودجه سال‌جاری، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تنها پنج درصد اعتبارات به استان تخصیص داده شده و امسال از لحاظ تخصیص اعتبار یکی از بد‌ترین سال‌هاست اما با این وجود تلاش و پیگیری فراوانی داشتیم که اجرای پروژه‌های عمرانی که در توسعه و شکوفایی استان نقش دارند، متوقف نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز