خبرگزاری کار ایران

معاون خانه کارگر کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

تاخیر در معرفی استاندار فرصتهای بسیاری از کرمانشاه گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۵

تاخیر در معرفی استاندار کرمانشاه فرصت‌های بسیاری از این استان گرفته است.

ایلنا: معاون خانه کارگر کرمانشاه با اشاره به تاخیر در انتخاب استاندار کرمانشاه، گفت: تاخیر در معرفی استاندار کرمانشاه فرصت‌های بسیاری از این استان گرفته است.

مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون بسیاری از استانداران کشور معرفی شده‌اند، ولی هنوز برای انتخاب استاندار کرمانشاه اجماع کاملی صورت نگرفته است که این خود نوعی جفا به حال این استان است.

معاون خانه کارگر کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان گزینه‌های مناسبی برای منصب استانداری دارد، گفت: افراد لایق و شایسته بومی بسیاری در استان داریم که هر یک از این افراد به جهت داشتن مدیریت خوب می‌توانند کرمانشاه را در مسیر توسعه واقعی خود قرار دهند.

وی بهترین گزینه را نیرویی معتدل و میانه‌رو عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط فعلی، باید اذعان داشت که بهترین گزینه برای استانداری کرمانشاه، باید فردی متعدل و میانه‌رو از بین سیاسیون باشد، البته این مهم را نیز نباید فراموش کرده این گزینه باید اولین شرط مهم یعنی داشتن مدیریت را در کارنامه خود داشته باشد.

معاون خانه کارگر کرمانشاه گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها به زعم خود می‌خواهد گزینه‌هایی را به دولت برای استانداری کرمانشاه معرفی کنند که این رویه می تواند صدمات بسیاری به استان وارد کند، زیرا برخی از رسانه‌ها خط‌ و مشی خود را دارند و کمتر به فکر منابع ملی، استانی و مردمی هستند.

زارعی در پایان بیان داشت: امیدواریم که در اسرع وقت دولت نسبت به معرفی استاندار جدید کرمانشاه اقدام نماید، تا بیشتر از این از چرخه توسعه یافتگی نسبت به دیگر استان‌های کشور عقب نیفتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز