خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

مین‌روبی احداثشهرک صنعتی قصرشیرین را کند کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۱

یکی از معضلاتی که روند احداثشهرک صنعتی قصرشیرین را کند می کند، بحثمین روبی زمینهای این طرح است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه گفت: شهرستان قصرشیرین به دلیل نزدیکی به مرزهای بین المللی و نیز داشتن بازارچه‌های مرزی می‌تواند نقش بسیاری مهمی در توسعه استان کرمانشاه ایفا کند.

شاهپور قنبری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های صنعتی در شهرستان قصرشیرین با احداثشهرک‌های صنعتی محقق می‌شود و این مهم نیازمند همراهی و همکاری مسئولان ارشد استان است.

وی در ادامه به روند احداثشهرک صنعتی قصرشیرین اشاره کرد و افزود: عملیات ساخت و احداثشهرک صنعتی قصرشیرین از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است که امیدواریم این طرح با سرعت بیشتری تا اوایل سال آینده به مرحله بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه گفت: یکی از معضلاتی که روند احداثاین شهرک صنعتی را کند می‌کند، بحثمین‌روبی زمین‌های این طرح است.

قنبری با اشاره به اینکه عملیات مین روبی زمین‌های شهرک صنعتی قصرشیرین از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است، اظهار داشت: با وجود این مشکل، خوشبختانه پیمانکار این پروژه عملیات راه سازی و خاکبرداری شهرک مذکور را شروع کرده است.

وی عنوان کرد: شهرک صنعتی قصرشیرین در زمینی به مساحت ۷۵ هکتار در دست ساخت است که اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه در پایان گفت: از این میزان اعتبار اختصاص یافته تاکنون ۲۰ میلیارد ریال آن جذب و هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز