خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسلام آبادغرب:

۳۰۰۳ جلد شناسنامه رایانه‌ای در اسلام آبادغرب صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۲

از ابتدای سالجاری ۳۰۰۳ جلد شناسنامه رایانه ای برای افراد بالای ۱۵ سال در شهرستان اسلام آبادغرب صادر شده است.

ایلنا: فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه ثبت وقایع حیاتی این شهرستان، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۳۶۱ واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ مورد کاهش داشته و طی این مدت ۲۲۴ مورد طلاق صورت گرفته که نسبت به سال قبل ۲۹ مورد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، احد جلیلیان در خصوص آمار مرگ و میر در شهرستان اسلام آبادغرب، تاکید کرد: در ۷ ماهه سالجاری ۱۴۹۶ واقعه ولادت در شهرستان اسلام آبادغرب رخ داده است که ۴۱ مورد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین ۵۲۴ واقعه فوت در سالجاری در این شهرستان داشته‌ایم که نسبت به سال قبل ۶۰ مورد افزایش داشته است.

فرماندار اسلام آبادغرب بیان داش: بر اساس آمار موجود بطور میانگین هر روز ۷ مورد ولادت و ۳ مورد فوت اتفاق می‌افتد و در همچنین هر روز ۷ مورد ازدواج و یک مورد طلاق بطور میانگین در این شهرستان به ثبت می‌رسد.

وی گفت: از ابتدای سالجاری ۳۰۰۳ جلد شناسنامه رایانه‌ای برای افراد بالای ۱۵ سال صادر شده است.

جلیلیان در پایان بیشترین اسامی نامگذاری شده برای دختران در شهرستان را به ترتیب فاطمه، زهرا و النا و برای پسران امیر علی، محمد طا‌ها و محمد عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز