خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

مردم از مبارزه با استکبار احساس خستگی نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۲۴

استکبار متوجه خواهد شد که مردم نه تنها از مبارزه با آن هیچ‌گونه احساس خستگی نمی‌کنند، بلکه بیش از پیش به این تکلیف الهی خود عمل خواهند کرد.

ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار، گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز اعلام انزجار از همه سلطه‌گران جهان و اعلام وفاداری به همه نیروهای مقاومت در هرجای جهان که علیه نظام سلطه قیام کرده‌اند، است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی افزود: روز ۱۳ آبان روز تجلی وحدت و انسجام مستضعفان و پابرهنگان علیه مستکبرین به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

وی تاکید کرد: شعار مرگ برآمریکا امسال از اقصی نقاط مملکت اسلامی بلند‌تر، رسا‌تر و باعظمت‌تر از سال‌های گذشته طنین‌انداز خواهد شد و استکبار متوجه خواهد شد که مردم نه تنها از مبارزه با آن هیچ‌گونه احساس خستگی نمی‌کنند، بلکه بیش از پیش به این تکلیف الهی خود عمل خواهند کرد.

قبادی در پایان گفت: اطمینان دارم مردم به رهنمودهای انبیاء، رسولان، امام راحل و ولی امرمسلمین مقام معظم رهبری لبیک گفته و در اعلام انزجار از مستکبرین هوشمندانه و هدفمند پیگیر اهداف بلند انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز