خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کرمانشاه:

۷۰۰ دستگاه اجرایی در سطح کرمانشاه از خدمات الکترونیکی دولت برخوردارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۷۲

بیش از ۷۰۰ دستگاه اجرایی در سطح استان از خدمات الکترونیکی دولت برخوردار هستند.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان، گفت: راه اندازی شبکه دولت در استان کرمانشاه باعثشد که دستگاه‌های اجرایی روند امور اداری را با کمترین زمان ممکن انجام و حتی الامکان از مسیر بوروکراسی و کندی کار بکاهند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، عبدالمجید واحدی ایجاد بستر مناسب ارتباطی برای استفاد بهینه از امکانات دولتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: بدون شک ارتباط سریع و مطمئن درون سازمانی دستگاه‌های اجرایی و همچنین یکپارچه سازی دبیرخانه نهادهای اجرایی از جمله مزایا و خدمات الکترونیکی شبکه دولت است که بایستی با دقت و اهتمام ویژه از سوی مسئولین امر مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

واحدی در ادامه با اشاره به سند توسعه فناوری استان، تصریح کرد: وظیفه مسئولین اجرایی ذیربط استان است که در راستای اجرا و اهداف توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها ی ارتباطی استان از هیچ گونه کوششی فرو گذار نباشند.

عبدالمجید واحدی همچنین تعداددستگاه‌های اجرایی استان را که بصورت یکپارچه به ارائه خدمات اداری می‌پردازند بیش از ۷۰۰ دستگاه برشمرد و گفت: امیدواریم با توسعه بیش از پیش این خدمات در راستای پیگیری و مطالبات حقوق مردم استان گام‌های ارزنده تری برداریم.

همچنین در ادامه این نشست مشکلات و موانع پیش روی دستگاه‌های اجرایی استان درخصوص راه اندازی این خدمات بحثو بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز