خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه:

بودجه‌ای برای مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۶

بودجه فعلی شهرداری کرمانشاه در بخش فرهنگی، صرف امور سخت افزاری و ساخت و ساز می شود و بودجه ای برای مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی این شهرداری وجود ندارد.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران با انتقاد از وضعیت فرهنگی شهر کرمانشاه، گفت: خوشبختانه شهرداری کرمانشاه برخلاف سالهای گذشته، اکون قدمهای مثبتی در حوزه‌های فرهنگی شهر برداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سید حجت الله موسوی اجاق بیان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در ادوار گذشته بر روی مسئله فرهنگی تاکید و تذکر بسیاری به شهرداری داشتند که الان می‌بینیم که این تذکرات و پیگیری‌ها درحال نتیجه دادن است.

وی به برخی از برنامه‌های فرهنگی و هنری حال حاضر شهرداری کرمانشاه اشاره داشت و تاکید کرد: علاوه بر فرهنگ سرای آیت الله نجومی، ساخت فرهنگ سرای بزرگ شهر کرمانشاه نیز به پایان رسیده و با افتتاح آن بسیاری از گروه‌های هنری می‌توانند مکان مناسبی برای پیگیری فعالیت‌های هنری خود داشته باشند.

موسوی اجاق گفت: تجهیز کردن فرهنگسرای بزرگ شهر کرمانشاه در حال انجام است و تلاش کرده‌ایم که در این فرهنگ سرا از تجهیزات مدرن و به روزی برای ضبط و تمرین موسیقی استفاده کنیم.

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: متاسفانه بودجه فعلی شهرداری کرمانشاه در بخش فرهنگی، صرف امور سخت افزاری و ساخت و ساز می‌شود و بودجه‌ای برای مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با ساخت پروژه‌های فرهنگی، شهرداری در سالهای آینده قادر خواهد بود به عنوان حامی در برنامه‌های فرهنگی شرکت کند، هر چند که در حال حاضر نیز در برخی برنامه‌های مهم فرهنگی مشارکت دارد.

موسوی اجاق با اشاره به اینکه با ادامه روند فعلی، ظرف سه سال آینده توقعات هنرمندان کرمانشاهی در این زمینه برآورده می‌شود، گفت: باید اذعان کرد که بازهم حداقل به ۲۴ فرهنگسرای دیگر در شهر کرمانشاه نیازمندیم و سعی می‌کنیم به عنوان یک عضو شورا، تصویب احداث۵ فرهنگسرای دیگر برای شهر کرمانشاه را در بودجه سال آینده با همراهی و همکاری دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه پیگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز