خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

کیفیت نان در شهرستان قصرشیرین نامناسب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۵

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از کیفیت نامناسب نان در آن شهرستان ابراز گله مندی کرد.

ایلنا: سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: از مردم مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان درخواست داریم که نسبت به ذخیره سازی نفت سفید برای زمستان از هم اکنون اقدام کنند تا در فصل سرما دچار مشکل نشوند.

به گزارش ایلنا از قصرشیرین، یاور محمدی افزود: هم اکنون شرکت گاز نیز در حال انجام تعهدات خود در خصوص علمک گذاری و گازرسانی مناطق شهری است، اما با این حال در این شرایطٰ استفاده بخشی از مردم شهر از نعمت گاز برای فصل سرما امکان‌پذیر نیست لذا می‌طلبد مردم نسبت به ذخیره سازی نفت اقدام کنند.

وی با انتقاد از کیفیت نامناسب نان در شهرستان از اداره صنعت، معدن و تجارت خواست با دقت بیشتری بر فعالیت نانوایی‌ها نظارت کند تا نان مورد نیاز مردم با کیفیت بهتری به‌دست آن‌ها برسد.

وی از شهرداری قصرشیرین درخواست کرد نسبت به ترمیم نوار حفاری‌های ناشی از عملیات گاز رسانی با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی و سرما برای پیشگیری از ایجاد مشکل برای مردم اقدام کند.

محمدی با بیان اینکه قصرشیرین تنها شهرستان استان کرمانشاه است که جایگاه سوخت CNG ندارد، تاکید کرد: شهرداری باید نسبت به راه اندازی اینجایگاه با تلاش بیشتری کار کند چرا که همه تجهیزات اینجایگاه آماده است و فقط نیاز به آماده سازی دارد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در ادامه از دستگاه‌های اجرایی خواست در فضاسازی شهر برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور مشارکت کنند و یادآور شد: حضور این کاروان‌ها رونق اقتصادی شهر را بدنبال دارد و موجب معرفی بیشتر قصرشیرین به مردم دیگر نقاط کشورمان می‌شود.

وی همچنین خواستار رعایت ساعات اداری از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و برخی مواقع مشاهده شده برخی دستگاه‌ها این امر مهم را نادیده می‌گیرند که در این صورت با آن‌ها برابر قانون و مقررات برخورد می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز