خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

۲۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت عید غدیر در کرمانشاه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۳

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری به مناسبت عید غدیر در سطح استان خبر داد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: غدیر روزی است که دین خدا بر پیامبر اکرم(ص) کامل می‌شود و رسالت پیامبر اکرم با اعلام ولایت حضرت علی(ع) به کمال می‌رسد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رحیمی زنگنه افزود: برگزاری همایش جایگاه ولایت از غدیر تا عصر حاضر و آیین اختتامیه هفتمین دوره طرح کشوری ۳۱۳ یار موعود و برگزاری کنسرت موسیقی گروه آوا در روزهای پنجشنبه و جمعه از برنامه‌های این اداره در سطح شهر کرمانشاه است.

وی برگزاری آیین‌های جشن در سطح ۱۵۰ کانون مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل و تکریم سادات، برگزاری محفل انس با قرآن، زیارت حرم مطهر امام زادگان، قرائت زیارت امیرالمومنین در روز عید غدیر، افتتاح کتابخانه الغدیر کانون امیرالمومنین و تجلیل از مکبرین و قرائت کنندگان ادعیه نماز در مساجد را از دیگر برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد استان عنوان کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، جشن غدیر، عصر شعر و محافل قرآن و برپایی نمایشگاه‌های خوشنویسی و کتاب و همچنین همکاری با بسیج هنرمندان در بازسازی رویداد غدیر و برگزاری نمایش‌های طنز را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سطح شهرستان‌های استان ذکر کرد.

رحیمی زنگنه، در پایان به برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری از قربان تا غدیر در دالاهو و بخش‌های های تابعه این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره با حضور گروه‌های موسیقی، شاعران و هنرمندان رشته نمایش در دالاهو، بخش ریجاب و گهواره برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز