خبرگزاری کار ایران

در سومین روز از هفته تربیت بدنی؛

سالن کشتی شهر حمیل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۳۲

در سومین روز از هفته تربیت بدنی سالن کشتی شهر حمیل افتتاح شد.

ایلنا: در سومین هفته از تربیت بدنی سالن ورزشی شهر حمیل با حضور مسئولین محلی از جمله امام جمعه شهر حمیل، معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری اسلام آباد غرب، بخشدار حمیل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین پیشکسوتان کشتی استان و شهرستان در سومین روز از هفته تربیت بدنی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، در این مراسم بخشدار بخش حمیل گفت: مفتخریم که در هفته تربیت بدنی سالن کشتی شهر حمیل را افتتاح نمودیم.

کامیار احمدیان افزود: با احیاء مقوله ورزش که سلامتی جامعه را در پی خواهد داشت خود به خود جامعه روی ریل پیشرفت قرار می‌گیرد، لذا می‌طلبد سرمایه گذاری گسترده در این بخش انجام شود تا کمک شایانی به حل مشکلات در جامعه صورت پذیرد.

بخشدار حمیل افزود: بخش حمیل با جمعیت بالغ بر ۲۰ هزار نفر از سرانه فضاهای ورزشی سهم کافی را نبرده و در این زمینه کمبود جدی وجود دارد ولیکن خوشبختانه سالنی که حدود ۱۰ سال است بصورت بلا استفاده‌‌ رها شده بود به همت شهرداری، تربیت بدنی و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه به مکانی برای ورزش پر افتخار کشور یعنی کشتی مبدل شود.

بخشدار حمیل در پایان نوید راه اندازی یک مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی در شهر حمیل را با همکاری سپاه به مردم این شهر داد.

در ادامه حجت الاسلام سنجیده، امام جمعه شهر حمیل با بیان مطالبی از ائمه اطهار(ع) و بزرگان ورزش کردن در اسلام را نکته‌ای با اهمیت دانست.

در پایان مراسم رشیدی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آباد غرب ضمن تشکر از دست اندرکاران برنامه‌های هفته تربیت بدنی در شهرستان را اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز