خبرگزاری کار ایران

زلزله مرز کرمانشاه و عراق را لرزاند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۸

زلزله‌ای به قدرت ۴.۴ ریشتر بامداد سه شنبه حوالی بخش " ازگله " کرمانشاه را لرزاند.

ایلنا: مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، از وقوع زلزله‌ای به قدرت ۴.۴ ریشتر بامداد سه شنبه حوالی بخش «ازگله» شهرستان ثلاثباباجانی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه را در ساعت ۳ دقیقه و ۱۷ ثانیه در ۲۱ کیلومتری عراق، ۳۶ کیلومتری نوسود کرمانشاه و ۵۰۷ کیلومتری تهران به ثبت رسیده است.

فرماندار شهرستان ثلاثباباجانی با تایید این خبر، در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: مرکز این زلزله شهر حلبچه عراق بوده است که مردم تازه آباد این شهرستان این زمین زلزله را به مدت چند ثانیه احساس کرده‌اند.

رستگار یوسفی تاکید کرد: برخی مناطق شهرستان مرزی پاوه نیز بامداد امروز این زلزله را احساس کردند اما چون مرکز آن در شمال عراق بود، خوشبختانه خسارات مالی و جانی در بر نداشت.

براساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران؛ زمان وقوع این زمین لرزه در ساعت ۳ دقیقه و ۱۷ ثانیه بامداد امروز در ۲۱ کیلومتری حلبچه عراق، ۳۶ کیلومتری نوسود کرمانشاه و ۵۰۷ کیلومتری تهران بوده است.

موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه ۳۵.۰۲ درجه شمالی و ۴۵.۸۷ درجه شرقی و در عمق ۴ کیلومتری ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز