خبرگزاری کار ایران

۳۴۰ هزار درخواست به سامانه سامد گزارش شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۲۷

از سال ۱۳۸۹ که ابتدای کار سامانه الکترونیکی مردم و دولت(سامد) است تاکنون بیش از ۳۴۰ هزار درخواست به این سامانه ارسال و گزارش شده است.

ایلنا: سرپرست دفتربازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: خوشبختانه سامانه الکترونیکی مردم و دولت(سامد) در سال‌های گذشته برای ایجاد رضایتمندی و ارتباط بین مردم و دولت و حل مشکلات موجود عملکرد قابل قبول و خوبی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهمنیار شیخی با بیان اینکه شماره ارتباط با سامانه سامد «۱۱۱» است، افزود: مردم با گرفتن این شماره مطالب، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را از دستگاه‌های اجرایی بیان می‌کنند و با ضبط مکالمه این عزیزان، کار‌شناسان به تحلیل و پردازش مطالب می‌پردازند و سپس از طریق سیستم‌های الکترونیکی جهت رسیدگی به دستگاه ذیربط ارجاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالب ارجاع شده به دستگاه‌های اجرایی به دقت مورد پیگیری قرار می‌گیرد، تاکید کرد: همزمان با ارجاع مطالب به دستگاه اجرایی ذیربط یک کد رهگیری به ارتباط گیرنده پیام انتقال داده می‌شود که وی با همین شماره می‌تواند پیگیر موضوع خود تا نتیجه نهایی باشد.

بهمنیار شیخی تصریح کرد: خوشبختانه با جدیت و تلاش مجموعه همکاران در سامد، گزارش اقدامات انجام شده و پیگیری امور مردم هم به آگاهی مسئولین ارشد استان و هم به نهاد ریاست جمهوری رسانده می‌شود و مشکلات مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری با بیان اینکه ازسال ۱۳۸۹ «ابتدای کار سامانه الکترونیکی مردم و دولت»(سامد) تاکنون بیش از ۳۴۰ هزار درخواست به این سامانه ارسال و گزارش شده است، گفت: چنانچه پس از پیگیری‌های صورت گرفته موضوع منتج به نتیجه نهایی نگردد زمینه حضور فرد دارای مشکل با استاندار محترم فراهم می‌شود که در این ملاقات مدیر کل دستگاه ذیربط نیز حضور پیدا می‌کند و استاندار نیز با مطالعه و دریافت مشکل فرد ملاقات کننده دستورات لازم را در چاچوب قانون برای حل مشکلات صادر می‌کند و پیگیری‌های بعدی جهت اجرایی کردن این دستور صورت می‌گیرد.

وی در ادامه امور جاری سامد را پاسخگویی به استعلامات افراد راجع به نامه‌های ریاست جمهوری، پرداخت مساعدت مالی به نامه‌های مردمی تقدیمی به ریاست جمهوری مثبوت در سیستم سامد با موضوعات دارو ودرمان، جهیزیه، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست پس از تایید فرمانداری و یا دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری و معرفی افراد دارای بیماری‌های خاص به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت دریافت کارت درمان برشمرد.

سرپرست دفتربازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه دریافت شکایات و درخواست‌های مردمی و ثبت و ارجاع الکترونیکی آن‌ها به ادارات مربوطه و پیگیریهای لازم تا حصول نتیجه و اخذ پاسخ از ادارات، دریافت گزارشهای مردمی و ارجاع آن‌ها به مراجع ذیربط، مشاوره به تماس گیرندگان در خصوص امور مختلف مانند نحوه دریافت وام و سایر سئوالات آن‌ها، ارسال گزارشهای روزانه و هفتگی درخواستی نهاد ریاست جمهوری و حل مشکلات ادارات در زمینه کار با نرم افزارهای سامد و تعریف و اصلاح اطلاعات کاربری ادارات را از دیگر امور جاری سامد عنوان کرد.

وی در پایان، پیگیری و استعلام نامه‌های مردمی دور سوم سفر ریاست جمهوری، درخواست‌های مربوط به کمک‌های مالی و درمانی، درخواست‌های مربوط به اشتغال و تسهیلات اشتغال، درخواست انواع تسهیلات و طرح مسائل در مورد طرح مسکن مهر و درخواست و دیعه مسکن از اهم موضوعاتی عنوان کرد که مردم از طریق سامانه ۱۱۱مطرح می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز