خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه:

رسانه ها بازوی توانمند مدیران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۴۲

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه رسانه ها را بازوی توانمند مدیران عنوان کردند.

ایلنا: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه با بیان اینکه رسانه ها بازوی توانمند مسئولین هستند، گفت: دستیابی به اهداف توسعه ای مستلزم مشارکت عمومی و تعامل هر چه بیشتر و بهتر مردم و مسئولین است و رسانه ها اعم از مکتوب، دیداری و شنیداری می توانند زمینه ساز تحقق این امر باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امیر رضا همایون دولتشاهی که اخیرا در این پست منصوب شده، اظهار داشت: از اینکه در عرصه و سنگری دیگر فرصت خدمتگزاری به مردم شریف استان فراهم شده خداوند بزرگ را شاکرم و امیدوارم در این عرصه نیز بتوانم در خدمت مردم خوب استان باشم.

وی با تقدیر از تلاشهای مدیر کل سابق و همکاران روابط عمومی استانداری و ضمن تاکید بر ادامه فعالیت های گذشته با نگرشی نو و تلاشی مضاعف، افزود: برنامه ریزی مناسب، اتخاذ سیاست های اطلاع رسانی مداوم و بموقع، بهره گیری از تمامی ظرفیت ابزارهای رسانه ای و فرهنگی، تعامل مثبت و سازنده و نظام مند با اصحاب رسانه و سنجش و ارزیابی افکار عمومی اصلی ترین رویکرد و ماموریت من و مجموعه همکارانم در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خواهد بود.

وی تصریح کرد: تمام تلاشم این خواهد بود که با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و با بهره گیری از تجارب ارزنده و توان کارشناسان خبره مجموعه همکارانم در انعکاس شایسته خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص در استان کرمانشاه و حفظ شان و جایگاه حاکمیتی استانداری به عنوان عالی ترین دستگاه اجرایی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) به انجام وظایف محوله بپردازم.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه همچنین ضمن قدر دانی از عملکرد روابط عمومی دستگاهای اجرایی، سازمان ها و نهادهای استان، اطلاع رسانی خدمات و ماندگاری آن را فقط با پویا بودن ماهیت روابط عمومی دانست و گفت: اهمیت کار فعالان این عرصه تا بدانجایی است که مثلثاعتماد بین سه ضلع مردم، حکومت و نظام را سازماندهی می کند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی به عنوان هنر هشتم با عمل به فنون ارتباطی برای پویائی ارتباطات در سطوح مختلف هنر نمائی می کند، افزود: سرمایه اعتبار و پشت گرمی هر سازمانی در ید کفایت روابط عمومی است که به عنوان آینه تمام نمایی نه تنها حاصل اقدامات یک سازمان را جمع آوری می کند، بلکه آن را در قالبهای نوآورانه و بدیع در بازار افکار عمومی عرضه می کند.

دولتشاهی با بیان اینکه امروز نقش روابط عمومی در تعامل با مطبوعات و رسانه یک نقش انکار ناپذیر است، گفت: این دو عنصر مهم هیچ گاه نباید خود را جدای از دیگری و یا در تقابل با آن بداند.

وی اطلاع رسانی و شفاف سازی را از ابزارهای رسیدن به توسعه پایدار دانست و تاکید کرد: امروزه نقش مطبوعات و رسانه ها در ارتقا فرهنگ عمومی بسیار تاثیر گذار است و می توانند با ایفای نقش اطلاع رسانی و آموزش عمومی در ایجاد تحول و توسعه بزرگترین خدمت را به جامعه داشته باشند.

مدیر کل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه با بیان اینکه حفظ روابط حسنه با رسانه ها حائز اهمیت و ضروری است، رسانه ها را بازوی توانمند مسئولان دانست و گفت: توقع ما از مطبوعات این است که به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین با نگاه دقیق تر و کارشناسانه تر مسائل استان را مدنظر قرار دهند و ضمن همراهی با مسئولان در انجام وظیفه خدمت رسانی به مردم به ارائه راهکار در حل مشکلات بپردازند.

وی تاکید کرد: دستیابی به اهداف توسعه ای مستلزم مشارکت عمومی و تعامل هر چه بیشتر و بهتر مردم و مسئولین است و رسانه ها اعم از مکتوب، دیداری و شنیداری می توانند زمینه ساز تحقق این امر باشند.

وی همچنین در خصوص عملکرد مدیریت ارشد استان نیز گفت: خوشبختانه استاندار کرمانشاه با تعامل مناسب با نمایندگان استان مسیر مناسب و همواری را برای توسعه استان فراهم ساخته اند و با این مسیراست که درهای توسعه و شکوفایی به روی استان گشوده می شود، چرا که در یک فضای دوستی و صمیمانه است که می توان نسبت به اتخاذ تصمیمات راهگشا برای استان اقدام کرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تصریح کرد: استان کرمانشاه با مدیریت ارشد استان طی ۶ ماه گذشته برنامه ی مدونی برای توسعه و بالندگی بیش از پیش داشته است و از اهدف کلان مجموعه استانداری حمایت از منافع عمومی مردم شریف استان است و در این راستا استاندار بر اجرای برنامه های توسعه محور و بر مبنای قانون همواره تاکید کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز