خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت کردستان عنوان کرد:

ماهانه 350میلیارد ریال از بیمه‌شدگان بیمه سلامت در کردستان حمایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۵۹۶

مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: اداره کل بیمه سلامت استان ماهانه 350 میلیارد ریال بابت هزینه های درمانی بیمه شدگان به مراکز درمانی کردستان پرداخت می‌کند.

به‌گزارش ایلنا، انور اسماعیلی با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان بیمه سلامت حمایت و حفاظت از بیمه‌شدگان و ارائه خدمت مطلوب به آنهاست، افزود: سازمان بیمه سلامت در کردستان ماهانه 350 میلیارد ریال بابت حمایت از بیمه شدگان و خرید خدمت از مراکز درمانی هزینه می‌کند، بطوری که برای این مهم در سال 95 حدود 366 میلیاردتومان و در سال 96 را حدود 400 میلیارد تومان پیش بینی کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود 75 درصد از جمعیت یک میلیون 600 هزار نفری کردستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: این سازمان بزرگترین خریدار خدمت و تامین کننده مالی مراکز درمانی استان است.

اسماعیلی اظهار داشت: اداره کل بیمه سلامت کردستان با 98 درصد از مراکز درمانی سطح استان قرارداد خرید خدمت دارد و جهت دسترسی آسان بیمه شدگان به خدمات بیمه گری علاوه بر 10 اداره در سطح استان با 31 دفتر پیشخوان دولت جهت ارائه خدمات قرارداد همکاری منعقد نموده است.

مدیر کل بیمه سلامت کردستان طرح تحول نظام سلامت را یکی از برکات دولت تدبیر و امید دانست و افزود: با اجرای این طرح تاکنون بیش از یک میلیون و 150 هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته و برای این تعداد نیز دفترچه درمانی داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز