خبرگزاری کار ایران

تکمیل زیرساخت‌های بازارچه سیف با اعتبار 50 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۹۸۴

فرماندار سقز گفت: زیرساخت های بازارچه سیف با اعتبار 50 میلیارد ریال تکمیل و آماده و زمینه سازی اشتغال یک هزار نفر به صورت ثابت و غیر ثابت فراهم خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ورمقانی با بیان این مطلب افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی از راه‌های اصلی برای اشتغال‌زایی در شهرستان است که کارخانه سیگار در آینده نزدیک آغاز به کار می کند و کارخانه ذوب آهن صاحب هم پیشرفت مناسب دارد.

وی اظهار داشت: آغاز به کار کارخانه طلا در سال های آینده هم نوید بخش اشتغالی مناسب در حوزه معدن در شهرستان سقز خواهد بود.

ورمقانی عنوان کرد: 323 طرح با اعتبار 23 میلیارد تومان در این ایام در شهرستان سقز افتتاح می شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان سقز ادامه داد:توسعه بیمارستان تامین اجتماعی در دستور کار و در حوزه ارتقای بیمارستان های سقز مراکز درمانی شهرستان بیش از  85 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید هزینه شده است.

فرماندار همچنین گفت: پل دوم آدینان در حال اتمام و عملیات تبدیل جاده سقز- بوکان به اتوبان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در برابر بزرگواری و بزرگ منشی مردم شهرستان سقز زبانم قاصر است عنوان کرد: مردم شهرستان سقز پیوندی عمیق با انقلاب اسلامی ایران دارند که تقدیم 608 شهید والامقام، حضور در جشن‌های انقلاب، حضور در جنگ تحمیلی، بازسازی و سازندگی کشور بعد از جنگ و حضور در انتخابات نشانه‌ای از این دلبستگی به کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز