خبرگزاری کار ایران

اکبر جوهری مطرح کرد:

دامنه مجازات نباید خانواده مجرمان را در بر بگیرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۸۸۲

دادستان استان کردستان گفت: خانواده های نیازمند زندانیان می توانند از حمایت مادی و معنوی انجمن حمایت زندانیان برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر جوهری روز شنبه در آیین افتتاح ساختمان اداری، تجاری انجمن حمایت زندانیان سنندج، گفت: انجمن حمایت از زندانیان یک موسسه غیر انتفاعی است که دهه ۶۰ در تهران فعالیت رسمی خود را آغاز و در پی آن در تمام شهرستان‌ها تعریف و پیاده‌سازی شد.

وی ظهور خیرین را در انجام چنین اموری مهم ارزیابی کرد و گفت: اکنون در تمام ممالک، انجمن‌ها به‌صورت خودجوش با همکاری سمن‌ها در مدیریت و سیاست‌گذاری‌ها به‌ویژه امور عام‌المنفعه سهیم و شریک هستند.

جوهری اظهار داشت: معتقدیم مجرم باید مجازات شود اما دامنه مجازات نباید خانواده را هم در بر بگیرد، اصلی که در جوامع امروزی شاهد بروزش هستیم از این‌رو انجمن برای کمرنگ‌شدن لطمات و آسیب به خانواده‌های زندانیان تلاش می‌کند.

دادستان مرکز کردستان با اشاره به محور اصلی این انجمن عنوان کرد: رسالت اصلی انجمن اخذ و دریافت کمک‌های مادی و معنوی از مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد و دولت برای خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان است.

جوهری تاکید کرد: نهادینه‌سازی احساس وظیفه در دستگاه‌های دولتی استان و واگذاری امور به بخش خصوصی در پیشبرد امور موثر و راهگشا است.

وی با اشاره به مشخصات این انجمن گفت: این انجمن ۹ طبقه با هزینه‌کرد دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و زیربنای دو هزار و ۴۰۰ متر و عرصه ۲۵۶ متر احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز