خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی کردستان مطرح کرد:

افتتاح ۹۲ طرح جهاد کشاورزی کردستان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۲۰۲

رئیس جهاد کشاورزی کردستان گفت: امسال سازمان جهاد کشاورزی کردستان 92 پروژه با اعتبار 53 میلیارد و 654 میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می کند.

به گزارش ایلنا، خالد جعفری با بیان این مطلب افزود: این تعداد پروژه در حالی در استان به بهره برداری می رسد که جهاد کشاورزی کردستان در هفته جهاد کشاورزی (خردادماه) و هفته دفاع مقدس(شهریور ماه) تعداد زیادی از پروژه‌های اجرایی خود را افتتاح کرده است.

وی تصریح کرد: به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها، زمینه بهره مندی ۷۴۱۱ خانوار با تثبیت شغلی ۱۵۳۵ نفر و اشتغالزایی ۲۸۰ نفر به صورت مستقیم را فراهم می‌کند.

جعفری گفت: از ۹۲ پروژه قابل افتتاح در دهه مبارک فجر سال جاری، حوزه بهبود تولیدات گیاهی؛ ۱۲ پروژه با اعتبار 26 میلیارد و 350 میلیون تومان با اشتغالزایی مستقیم 64 نفر و تثبیت شغل ۶۶۰ نفر زمینه بهره مندی 624 خانوار را فراهم خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اضافه کرد: حوزه بهبود تولیدات دامی هم با 26 پروژه و اعتبار 4 میلیارد و 110 میلیون تومان برای 16 نفر به صورت مستقیم شغل و 95 شغل دیگر را تثبیت کرده و زمینه بهره مندی 427 خانوار را فراهم خواهد کرد.

جعفری در خصوص حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری گقت: این بخش با ۱۲ پروژه و با اعتبار 3میلیارد و 180 میلیون تومان برای 92 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد. 

وی اذعان کرد: در راستای اجرای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی نسبت به افزایش راندمان آب، مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی استان نیز با افتتاح ۱۷ پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 397 میلیون تومان، علاوه بر بهرمندی ۷۵۱ خانوار و تثبیت شغلی ۷۰۷ نفر افزایش راندمان آبی را نیز به همراه خواهد داشت. 

جعفری به دیگر طرح‌های آماده افتتاح نیز اشاره کرد و افزود: دامپزشکی با ۱۵ پروژه، سازمان تعاون روستایی با 2 پروژه، شیلات استان با یک پروژه و صنایع تبدیلی و تکمیلی استان هم با 7 پروژه 108 شغل را به صورت مستقیم ایجاد و 73 شغل را نیز تثبیت کرده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز