خبرگزاری کار ایران

ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی کردستان به ۸۸ درصد می رسد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۴۸

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی در ابتدای سال 96 حدود 77 درصد بوده که تا پایان سال جاری این ضریب به 88 درصد ارتقاء می یابد.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری در دیدار با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: این شرکت در زمینه ارائه خدمات سریع‌تر و مطلوب‌تر برای مشترکان گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری گام برداشته و در نظر دارد تا پایان سال 98 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار را از نعمت گاز طبیعی برخوردار کند.

وی با بیان اینکه ارتباط سازنده بین سازمانها می‌تواند زمینه ساز توسعه استان باشد ، اظهار داشت: برای برقراری ارتباط موثر و سازنده بین شرکت گاز و سایر دستگاه‌های اجرایی استان نقش استانداری برای ایجاد تعامل و هماهنگی موثرتر بسیار حساس بوده و می‌تواند زمینه ساز توسعه فراگیر استان شود. 

 فعله گری اظهار داشت: مصرف گاز در فصول سرد سال در بخش گرمایشی با رشد زیادی روبرو شده و گاهی اوقات مصرف گاز طبیعی با افزایش 8 تا 9 برابری مواجه شده و این امر باعث می‌شود همکاران ما در فصل زمستان با آمادگی کامل در خدمت مردم مهمان نواز و خونگرم استان باشند. 

وی خاطر نشان کرد: در استان کردستان 28 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و تعداد روستاهای گاز دار از مرز 1هزار و 60 مورد عبور کرده است. 

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه سخنانش گفت: در اوایل سال جاری تعداد روستاهای گازدار  1 هزار و 35 مورد بود که با گازدار شدن 25 روستای دیگر در طول 9 ماهه اول سال جاری تعداد روستاهای گازدار از مرز 1 هزار و 60 مورد عبور کرده و تا پایان سال این رقم به حدود 1هزار و 150 مورد افزایش می‌یابد. 

این مقام مسئول افزو:ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی در ابتدای سال 96 در حدود 77 درصد بوده که تا پایان سال جاری این ضریب به  88 درصد ارتقاء می‌یابد. 

 فعله‌گری در پایان اظهاراتش افزود: در چندسال اخیر اقدامات مفید و ارزنده‌ای توسط شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز استان کردستان برای تقویت خطوط انتقال ، تغذیه و شبکه‌های گاز رسانی صورت گرفته و تمام بسترها ی لازم برای تامین با ثبات ، مستمر و مداوم انرژی در بخش‌های صنعت ، تجارت و خانگی فراهم شده تا زمینه ساز توسعه استان فرهنگی کردستان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز