خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج مطرح کرد:

تنوع و نشاط در برنامه‌های دهه فجر محور قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۹۴۸

فرماندار شهرستان سنندج گفت: برنامه‌های ایام دهه فجر بایستی به نحوی باشد که نسبت به سنوات پیش نیز نشاط و تنوع را توأمان با هم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم زارعی روز یکشنبه در جلسه گرامیداشت و هماهنگی برنامه های دهه فجر ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سنندج، گفت: در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این ایام می‌طلبد دستگاه های اجرایی با اتخاذ راهبرد و برنامه های متنوع تر، موجب حضور پر رنگ‌تر و گسترده تر مردم شوند.

وی اظهار داشت: برنامه‌های تدارک دیده ایام دهه فجر بایستی به نحوی باشد که نسبت به سنوات پیش نیز نشاط و تنوع را توأمان با هم داشته باشد.

زارعی هدف از برگزاری جشن انقلاب را شناساندن و معرفی به نسل جوان دانست و گفت: در این راستا اشخاصی که به عنوان سخنران برگزیده می شوند افزون بر این که باید خطیب و سخنور ماهری باشند در انتقال رخداد و وقایع های تاثیر گذار آن ایام به مخاطبان نیز تلاش بیشتری داشته باشند.

فرماندار سنندج هماهنگی در اجرای برنامه ها را حائز اهمیت دانست و افزود: جهت عدم تداخل برنامه ها و هم پوشانی زمانی  با یکدیگر می طلبد در شیوه برگزاری برنامه ها در راستای بهره مندی مردم نیز هماهنگی بیشتری به عمل آید.

زارعی عنوان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثار گران جزو اولویت های این ایام محسوب می شود و نیز سرکشی از محرومین و مستضعفین جهت همدردی و دل نوایی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده تلقی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز