خبرگزاری کار ایران

برهان صلواتی مطرح کرد:

سهم 260 میلیاردی استان کردستان در بخش اشتغال روستایی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۶۷۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان میزان سهم استان در بخش اشتغال روستایی را 260 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، برهان صلواتی شامگاه امروز شنبه در شورای اشتغال استان کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و 802 طرح توسط کمیته فنی شهرستان های استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 45 میلیارد تومان برای طرح اشتغال فراگیر در استان مصوب شده است.

وی افزود: از این میزان 841 طرح با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد تومان، از جمله طرح‌هایی هستند که نیازمند تسهیلات کمتر از 250 میلیون تومان بوده و به بانک ها ارجاع داده شده‌اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان عنوان کرد: شهرستان سنندج با 213 طرح و شهرستان کامیاران با 8 هشت به ترتیب دارای بیشترین و کمترین سهم در طرح اشتغال فراگیر استان هستند.

وی ادامه داد: در مجموع 639 میلیارد تومان طرح بر طبق مصوبه کمیته فنی استان و شهرستان ها به بانک های استان ارجاع داده شده است.

صلواتی اعلام کرد: تاکنون از مجموع طرح هایی که به بانک های عامل استان معرفی شده، فقط هفت مورد توسط بانک کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی همچنین میزان سهم استان در بخش اشتغال روستایی را 260 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مناطق هدف اجرای این طرح، مناطق مرزی و محروم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ذکر کرد: طی چهار سال گذشته بیشترین فعالیت های عمرانی در روستاهای استان کردستان توسط دولت صورت گرفته است.

وی به طرح کارورزی هم اشاره و بیان کرد: سهمیه استان در این طرح چهار هزار و 995 نفر است که تاکنون پنج هزار و 130 نفر کردستانی در این طرح ثبت نام کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، تعداد کارفرماهایی را که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند 921 مورد عنوان کرد که برای 353 مورد آنها مجوز آموزش صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز