خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی اصلاح طلبان کردستان:

مسئولان پاسخگوی به‌حق مطالبات مردم باشند/کردستان به امنیت و آرامش نیازمند است

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۷۴

شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کردستان در بیانیه‌ای بر حق قانونی همه شهروندان برای پیگیری مطالبات مشروع خود از مجاری قانونی و مسالمت‌آمیز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا،  در متن بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 مردم آگاه و فهیم استان کردستان

 با سلام و عرض احترام

همانطور که مستحضرید حوادثی در روزهای اخیر در گوشه و کنار کشورعزیزمان اتفاق افتاد که بعضا به خشونت کشیده شد و موجب آسیب و صدمه به اموال دولتی و اماکن عمومی گردید. بدون تردید بر اساس اصول مصرح قانون اساسی ، شهروندان از حقوق قانونی برای بیان نظرات ، انتقادات و مطالبات خود برخوردارند اما آنچه مهم و قابل توجه است شیوه و چگونگی طرح خواسته ها و مطالبات می باشد . مطمئنا بیان ; طرح و پیگیری خواسته های شهروندان از راه های قانونی و به صورت مسالمت آمیز نمادی از مدنیت بوده و اثرگذاری و نتیجه بخشی آن بهتر و کارآمدتر خواهد بود . رفتار های خارج از مجاری قانونی و توأم با خشونت و تنش نه تنها منتج به نتیجه نخواهد شد بلکه موجب ایجاد ناامنی و متوقف نمودن هر گونه روند توسعه نیز می شود . از طرفی باعث نارضایتی عموم مردم که بیش و پیش از هر چیز خواهان امنیت ; ثبات و آرامشند می گردد. استان کردستان نیز چه بسا بیشتر از دیگر نقاط کشور آسیب ها و عوارض ناشی از ناامنی را تجربه کرده است که امروز بیش از هر زمان دیگر به امنیت و آرامش و ثبات نیازمند است تا روند توسعه و پیشرفت را سریعتر طی کند .

در پایان بیانیه آمده است: شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کردستان بر اساس وظیفه ی ملی و ذاتی خود ضمن تاکید مجدد بر حق قانونی همه شهروندان برای پیگیری مطالبات مشروع خود از مجاری قانونی وراه های مسالمت آمیز ، همگان به ویژه جوانان عزیز را به آرامش و خویشتن داری دعوت می کند و انتظار دارد که مسئولین نیز با درک موضوع نسبت به خواسته ی به حق آنان توجه لازم را داشته و پاسخگوی مطالبات آنان باشند .

 

  شورای هماهنگی اطلاح طلبان استان کردستان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز