خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود؛

فراخوان ثبت نام بزرگترین رویداد فرهنگی تجلیل از جامعه کارگران کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۴۱۶

فراخوان ثبت نام بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کردستان، همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این جشنواره با هدف ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و همچنین خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران استان برگزار می‌شود .

در این جشنواره نحوه انتخاب کارگران، واحدها و گروههای کار نمونه در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی انجام می شود و برگزیدگان استانی در دهه مبارک فجر همزمان با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد تجلیل و قدردانی قرار می گیرند.

در همین راستا دبیرخانه بیست نهمین جشنواره امتنان مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از همه کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه در سطح استان دعوت مینماید با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir  نسبت به ثبت نام و اعلام آمادگی جهت حضور در بزرگترین رویداد فرهنگی تجلیل از جامعه زحمتکش کارگران استان اقدام نمایند.

 شایان ذکر است فرآیند ثبت نام در این جشنواره که از بیست و پنجم آذرماه جاری شروع شده است تا بیست و پنجم دی‌ماه آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز