خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد:

پرداخت تسهیلات به ۱۰۷ واحد صنعتی و کشاورزی استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۴۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امسال به ۱۰۷ واحد تولیدی تسهیلاتی به ارزش ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره وزمی شامگاه چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سنندج، به پایداری پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی صنایع در سامانه بهین یاب در سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال به ۱۰۷ واحد تولیدی تسهیلاتی به ارزش ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع در بخش صنعت به ۴۰ واحد تولیدی ۶۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و در بخش کشاورزی به ۶۷ واحدتولیدی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دره وزمی از مجموع ۷۹۶ واحد تولیدی ثبت نام شده برای اخذ تسهیلات ۲۲۳ واحد در بخش صنعت و ۷۵۲ واحد نیز در بخش کشاورزی در سامانه نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه از  مجموع ۲۲۳ واحد تولیدی بخش صنعت ۱۱۸ مورد در کارگروه تصویب و به بانک معرفی شده است، گفت: در نهایت از این تعداد به ۲۷ واحد مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دره وزمی اظهارداشت: از مجموع ۵۷۲ واحد تولیدی ثبت‌نام شده دربخش‌کشاورزی نیز ۴۷۲ مورد جهت معرفی به بانک در کارگروه تصویب و درنهایت ۶۷ واحد به مبلغ ۱۰میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان تسهیلات واگذار شد.

به گفته‌رئیس سازمان‌صنعت، معدن و تجارت کردستان جمعا ۵۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون‌تومان به ۹۴ واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی کردستان تا به این لحظه تسهیلات پرداخت شده است.

دره وزمی به قیاس واحدهای تولیدی ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب در سطح ملی اشاره کرد و گفت: به لحاظ تعداد و مبلغ به ترتیب ۲.۹ و ۱.۸ درصد از واحدهای تولیدی موفق به اخذ تسهیلات از بانک ها شدند.

وی همچنین به ۱۰۱ واحد تولیدی ثبت شده در سامانه بهین یاب و ۲۶ واحد تولیدی معرفی شده جهت دریافت تسهیلات به بانک به ارزش ۶۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بخش بازسازی و نوسازی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز