خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کردستان عنوان کرد:

ایجاد اشتغال و تامین مسکن دغدغه‌ای برای توانمند کردن مددجویان

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۱۰۶

مدیرکل کمیته امداد کردستان‌گفت: یکی از دغدغه‌های کمیته امداد توانمند کردن مددجویان تحت حمایت است که از طریق ایجاد اشتغال و تامین مسکن انجام می شود.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های کمیته امداد توانمند کردن مددجویان تحت حمایت است که از طریق ایجاد اشتغال و تامین مسکن انجام می شود، گفت: در این راستا احداث و خرید 18 واحد مسکن مددجویی به شهرستان کامیاران اختصاص یافته که تاکنون 8 واحد آن تحویل شده است.

وی افزود: برای این تعداد مسکن 514  میلیون تومان هزینه شده است.

شیخی زاده در ادامه با اشاره به بحث اشتغال مددجویان این نهاد عنوان کرد: در سال جاری بیش از 6  میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کامیاران اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه‌ای مابین کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و شرکت سایپا جهت تحویل خودروی نیسان زامیاد و ایجاد اشتغال برای مددجویان منعقد شده است که 15  دستگاه سهمیه شهرستان کامیاران بوده که تاکنون هشت نفر از مددجویان جهت تحویل این خودروها ثبت نام کرده اند .

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان افزود: ارزش هر یک از این خودروها  35 میلیون تومان است  که به صورت تمام قسط و با تخفیف هفت درصد در اختیار مددجویان کمیته امدا د قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز