خبرگزاری کار ایران

آمادگی 85 دستگاه انواع ماشین آلات برف روب و نمک پاش درسنندج

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۳۹۷

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: از 14 آذر ماه امسال 85 دستگاه انواع ماشین آلات برف روب در 10 ستاد برف روبی در سطح شهر مستقر می شوند.

به گزارش ایلنا، عبدالاسلام سپهر در  جلسه ستاد برف روبی در سنندج، افزود: با هدف خدمات رسانی شایسته به شهروندان در فصل زمستان بویژه در مواقع بارش برف ستاد برف‌روبی این شهرداری با برگزاری جلسات مختلفی برنامه‌ریزی لازم را در این خصوص صورت داده است.

وی اظهار داشت: نقاط حادثه خیز در سطح شهر شناسایی شده و مقرر شده در معابر شیبدار مخازن ماسه و نمک تعبیه شود.

به گفته وی، از 14 آذر ماه امسال 85 دستگاه انواع ماشین آلات شامل لودر ،گریدر ،بیل ،کامیون برف روب و نمک پاش ، نیسان و خاور در ده ستاده برف روبی در سطح شهر مستقر می‌شوند.

سپهر افزود: ستادهای برف روبی شهرداری در انتهای تکیه و چمن ،پارک کودک ، دیدگاه ،پارک مولوی ،میدان گاز ، خیابان 17 شهریور ،پشت بیمارستان کوثر ،میدان قبا و3/19 بهاران مستقر است.

وی اعلام کرد : با توجه به ذخیره ماسه و نمک امسال هم 2هزار تن نمک خریداری شده که در هفته جاری در ستادهای‌های برف روبی توزیع خواهد شد.

 سپهر عنوان کرد:برنامه‌ریزی لازم جهت خرید ماسه هم صورت گرفته و طی هفته جاری ماسه هم جهت مخلوط با نمک در ستادهای برف روبی توزیع می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری نمود : با اقدمات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم در مواقع بارش برف با اقدام به موقع بتوانیم خدمات رسانی شایسته به شهروندان ارائه کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز