خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان عنوان کرد:

کردستان در اجرای قانون رفع تداخلات رتبه اول کشوری را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۵۸

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کردستان گفت: در حال حاضر استان کردستان در اجرای قانون رفع تداخلات رتبه اول کشوری را دارد.

به گزارش‌ایلنا، پیمان باباپیری در کارگاه آموزشی‌توجیهی کارشناسان حقوقی اداره کل و شهرستان‌های استان، گفت: در حال حاضر استان کردستان در اجرای قانون رفع تداخلات رتبه اول کشوری را دارد و در آینده نزدیک شهرستان مریوان به عنوان اولین شهرستان رفع تداخل شده کشور معرفی می شود.

وی اظهار داشت: عدم اجرای‌صحیح قانون ملی شدن جنگل‌ها و مراتع و عدم آشنایی با قوانین موجود در کشور، باورهای‌سنتی موجود در بین مردم محلی، از جمله مسائلی است که پیش روی انجام فعالیت‌های حاکمیتی اداره کل قرار دارد.

وی اضافه کرد: وجود کارشناسان مرتبط با تحصیلات عالی و مرتبط از نقاط قوت اداره کل بوده که  انتظارات از اداره کل برای فعالیت بیشتر در زمینه فعالیت‌های مرتبط را بیشتر می کند. 

رئیس شعبه‌ششم دادگاه تجدیدنظر استان هم در این کارگاه گفت: مسئولیت واحدحقوقی بسیار بیشتر از آن است که در چارچوب قوانین اداری مد نظر گرفته شده است .

مرادی وحدت بیان داشت: رفتار دایره حقوقی باید پیشگیرانه و هوشمندانه باشد زیرا رفتار پیشگیرانه بسیار کم‌هزینه‌تر و بسیار سریعتر به نتیجه می‌رسد و هوشمندی در انجام رفتار پیشگیرانه نیز موجب انجام بهترین واکنش در قبال جرم و تخلف مرتکب شده می شود.

وی تاکید کرد: بانک اطلاعات قوی و به روز برای رصد سریع سوابق تخلف و مرتکبین تخلف هم به اداره و هم به روند رسیدگی پرونده کل کمک می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز