خبرگزاری کار ایران

شهردار سنندج مطرح کرد:

مشکلات داخلی سازمان شهرداری حل می‌شود/ مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۶۹

شهردار سنندج گفت: مشکلات درون سازمان شهرداری در طول دوران تصدی بر این جایگاه حل و فصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حشمت الله صیدی شامگاه دوشنبه در مراسم معارفه خود در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، افزود: مشکلات شهرداری در سراسر کشور تقریبا با اندکی تفاوت مشابه است لذا با این شناخت و آگاهی برای به حداقل رساندن مشکلات تلاش می کنم.

وی اظهار داشت: وضعیت فعلی شهرداری بیانگر رکود و بحران حاکم بر سیستم طی چند سال اخیر است به طوریکه درآمد حاصل از ساخت و ساز و ارزش افزوده کاهش یافته است. 

صیدی، خواستار حمایت و یاری سایر دستگاه‌ها به شهرداری شد و گفت: شهر سنندج با مشکلاتی چون ترافیک، حاشیه نشینی و دستفروشی و نیز بافت فرسوده مواجه است که حل تمامی این مشکلات با مشارکت دیگر نهادهای خدمات رسان امکان پذیر است.

شهردار سنندج مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: اگر روزی ساخت و سازهای غیر قانونی در حاشیه شهر شکل می گرفت امروز به بطن جامعه گسترش و توسعه یافته لذا مقابله با چنین اقداماتی از اولویت های کاری من است.

صیدی، ساماندهی دستفروشان را از جمله رویکرد اصلی خود برشمرد و گفت: پدیده دستفروشی حاصل بیکاری و وضعیت نامطلوب معیشت اقتصادی گروهی از مردم است که برای سامان بخشیدن به این مهم نیازمند حمایت و بهره گیری از نخبگان هستیم.

وی به برخی از رویکرد ها و برنامه های خود در دورات تصدی بر شهرداری سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل تیم و گروهی پر توان و کار آمد، حل و فصل مشکلات درون سازمانی، تکریم مردم به معنای واقعی کلمه و توانمند ساختن نیروهای توانمند و بالقوه شهرداری و همچنین بهره گیری از نظرات نخبگان و اقشار مختلف جامعه از مهم ترین راهبردهای اتخاذ شده در طول دوران خدمتم خواهد بود.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه برای تعامل آمده ام نه برای تقابل، ابراز داشت: رعایت و پیروی از قانون و مصوبات شورای شهر و ارجحیت منافع عمومی بر قشر و جریان خاص از دیگر رویکردهای مهم در طول مدیریت شهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر